فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

بهترین قایق بادی، قایق مارینر بادی اینتکس

نقد و بررسی قایق بادی مارینر

در ابتدا به ویژگی های اصلی قایق بادی مارینر می پردازیم که بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل نیز در بین مصرف کنندگان وسایل بادی محبوب شده است. دارای دو عدد لنسر یا همان نگهدارنده چوب ماهی گیری است که این قایق بادی را تبدیل به یک قایق ماهیگیری نیز تبدیل کرده است. قابلیت نصب موتور را دارد که از برقی تا موتور بنزینی 3.6 اسب بخاری متغییر است و بسته به مدل قایق بادی شما دارد. دارای بست هایی برای نگهداری پارو است که به صورت چرخشی عمل کرده و امر پارو زدن را برای شما بسیار راحت می کند. دور تا دور محصول را یک طناب کشیده اند تا اگر به صورت اتفاقی به درون آب پرت شدید، بتوانید با چفت کردن خود به قایق از خطرات احتمالی نجات یابید. قایق بادی مارینر بسته به مدلی که خریداری می کنید، برای هر نفر صد کیلوگرم تحمل وزن دارد پس با این حساب می توان گفت که قایق مارینر 4 نفره تا 400 کیلوگرم تحمل وزن دارد که بسیار ایده آل می باشد.

این مدل در اندازه های مختلف تولید شده و بزرگترین ظرفیت آن چهار نفره می باشد. قایق بادی یک وسیله تفریحی ورزشی است که از آن می توان در دریاچه های مختلف و آب های آرام استفاده کرد. در صورتی که از شنا کردن در دریاچه و یا ماهیگیری با دوستان و خانواده لذت می برید این محصول بهترین انتخاب برای شما و عزیزانتان خواهد بود.  مارینر یک محصول مناسب برای ماهیگیری می باشد و دو قسمت برای قرار دادن قلاب ماهیگیری برای شما در نظر گرفته است. این قایق همچنین بسیار مستحکم و با دوام طراحی شده است. در بدنه این قایق از پی وی سی الیاف دار بهره گرفته شده است و در کف این محصول از قطعات فایبرگلس استفاده شده است.

 

وسایل همراه قایق

ساک هایی زیپدار و مخصوص جهت حمل و نقل خود قایق بادی که جوابگو تمام وسایل آن می باشد. دارای کیف ضد آب جهت نگهداری از باطری موتور برقی و یک کیف دیگر برای لوازم قایق بادی می باشد. پمپ باد دستی بزرگ که دوبل می باشد و قدرت بسیار زیادی برای باد کردن محصولات بادی را دارد، همچنین از 18 ماه گارانتی نمایندگی اینتکس بهره می برد. بسته به مدل دارای دو تا سه بالشتک می باشد که قابلیت جدا شدن داشته و به طور کلی برای نشستن به کار می رود.

جنس قایق بادی

جنس اکثر محصولات بادی از پلاستیک فشرده می باشد و قایق بادی مارینر نیز همینطور، ولی در قایق بادی مورد نظر چند لایه و الیافدار بوده تا مقاومت بیشتری در مقابل فشار و پارگی از خود نشان دهد. البته توجه داشته باشید که به هیچ وجه قایق با جسم تیز برخورد نداشته باشد چراکه می تواند باعث پارگی و دردسر شما شود.

امنیت قایق بادی

قایق بادی مارینر از امنیت بالایی نیز برخوردار است. به لطف بهره گیری از محفظه های هوای جداگانه و سه دریچه ی هوای بزرگ در بدنه و یک دریچه کوچک مخصوص کف قایق، این محصول به سادگی شناور می ماند. مارینر با ابعادی بیشتر از 3 متر از سری قایق های بادی بزرگ محسوب شده که قابلیت نصب یک موتور الکتریکی و یا یک موتور بنزینی با توان 3 اسب بخار را داراست. در قسمت انتهایی یک صفحه قرار گیری موتور قابل نصب است که موتور بعدا به آن متصل خواهد شد.

کف قایق بادی

جنس کف از تخته های فایبر گلاسی می باشد ولی خب این چه فایده ای دارد؟ شما می توانید با دو پا بر روی قایق بادی مارینر خود بایستید بدون آنکه تعادلتان قایق بهم بریزد.  

پارو های قایق

جنس پارو ها از آلمینیوم می باشد که ضد زنگ بوده و همچنین سبک می باشد تا در هنگام پارو زدن دیرتر خسته شوید و بیشتر لذت ببرید. در صورتی که پارو شما شکست یا دچار مشکل شد با شرکت تماس گرفته و یکی دیگر خریداری نمایید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.