فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهنمای تخت بادی

 

این بخش از فروشگاه اینتکس به پیرامونی جهت راهنمایی خرید تخت بادی (تخت خواب بادی) میپردازد، هدف از این قسمت کمک به مشتری جهت انتخاب راحت محصول مورد نظر خود است.


1- چرا تخت بادی؟

- تخت بادی بسیار کم حجم بوده و برای نقل و انتقال این محصول بهر جای دیگری نیاز به هیچ نوع وسیله ای ندارید، حتی این تخت خواب را میتوانید با دست نیز حمل کنید.

-مزیت بسیار ارزشمند یک تخت بادی در این است که هیچ نیازی به تشک ندارد، این محصول یک لایه از جیر یا مخمل روی سطح بالایی خود دارد که ضمن زیبایی تعریق نیز ندارد.

- این تخت خواب واقعا ارزان است! هر طور حساب کنید یک تخت خواب خارجی با تشک قیمتی بسیار بالاتر از تخت بادی اینتکس دارد و در ضمن اینتکس یک برند جهانی است و با هر تخت خوابی قابل قیاس نیست.

- بسیاری از پزشکان تخت خواب بادی اینتکس را تایید میکنند چرا که این محصول توسط باد و لایه های داخلی خود بر سطوح مختلف بدن تقسیم باد میکند، اگر دقت کنید بسیاری از این تخت خوابها در مصارف بیمارستانی و پزشکی مثل تشک مواج بادی کاربرد دارند.

- نترسید! تخت خواب بادی قابل تعمیر است! اگر تخت شما سوراخ یا پنچر شد بدست خودتان قابل تعمیر است، شرکت نیز تعمیرات تخت خواب شما را انجام میدهد، اینتکس خدمات پس از فروش دارد.


2- در این قسمت میخواهیم انواع تخت بادی یک نفره و دو نفره را برای شما شرح دهیم


-تخت بادی موازی یا ساده

این نوع تخت خواب بادی در دو مدل یک و دو نفره تولید میشود که به دلیل بافت ساده و ساختار داخلی موازی ای که دارند به این نام معرفی میشوند، بافت های داخلی به چند قسمت تقسیم بندی میشوند،  لایه ها از قسمت پایین تا بالای این تخت خواب ها بصورت موازی در قسمت های طولی تخت بوده که این لایه ا وظیفه تقسیم بندی باد را بین طبقات فوقانی و تحتانی تخت خواب بادی را دارند.هر قسمت فشار خاصی را متحمل شود. 


تخت بادی خوشخواب

این محصول با طرح خوشخواب بوده که در مدل خوشخواب یکنفره و خوشخواب دو نفره تولید میشود یعنی با بافت داخلی شلوغ تری نسبت به تخت بادی ساده است. بافت داخلی این تخت خواب به صورت ضربدری و یا دایره ای بوده که هر کدام به قسمت پایینی خود متصل است که در حقیقت تقسیم باد بیشتری نسبت به تخت خواب بادی ساده انجام میدهد.


تخت بادی فومدار

این تخت بادی intex بدلیل سطح رویه فومی ای که دارد بسیار نرم و لطیف تر از سایر محصولات دیگر است باید دانست که این محصول با تخت خواب های بادی دیگر تفاوت دارد، سطح رویه این تخت کاملا صاف و یکدست است و هیچ برامدگی ای روی آن دیده نیست. تخت بادی دو نفره فومی تنها در سایز دونفره تولید میشود.


تخت بادی الیافی

این تخت بادی با دو مدل یک و دو نفره دارای بافت های داخلی از الیافهای پلیستر است که در این مدل لایه های پلاستیکی که داخل تخت بصورت نوار های یک پارچه بودند حذف شده و جای خود را به این نوار ها که بصورت نخ های عمود که در هر طبقه از تخت بادی دو قسمت بالا و پایین را به یکدیگر متصل میکند. این تخت خواب بادی جدیدا در محصولات شرکت اینتکس و بست وی دیده میشوند یک عملکرد متفاوت دارند به این صورت که چون بین هر نخ پلیستر فاصله ای با نخ دیگری دارد باد بین این دو فاصله تردد دارد که باعث ثبات بیشتر تخت میشود. وقتی فشاری بقسمتی از تخت بیاید فقط همان یک تار پلیستر آسیب میبیند و چون با تار بعدی ربطی ندارد باعث میشود که آسیب به قسمت دیگر انتقال نیابد.


3- در این قسمت میخواهیم انواع پمپ باد تخت خواب بادی را برای شما توضیح دهیم

پمپ های باد متصل به تخت بادی

پمپ هایی که به تخت خواب های بادی متصل هستند معمولا در قسمت بالایی تخت خواب قرار گرفته اند، این پمپ ها از سه قسمت تشکیل شده اند، قسمت اول مربوط به سیم و دوشاخه نصب پمپ به پریز است که در تخت خواب های بادی اینتکس رابط دوشاخه بوده و در تخت خواب های کامفورت بست وی این سیم سه شاخه بوده و برای نصب نیاز به مبدل دارد، البته سه شاخه بوده سیم رابط این تخت خواب مزیت است چراکه بدلیل داشتن فیوز به این شکل طراحی شده است، قسمت بعدی پمپ بادی یک صفحه است که تمامی کلید روشن و خاموش و درجه پر و خالی کردن پمپ روی همین قسمت نصب است، کلید روشن بودن پمپ باد در قسمت بالا سمت راست پمپ باد اینتکس بوده و در پمپ بادی محصولات بست وی این کلید روی درجه پمپ قرار دارد بطوریکه با قرار دادن روی قسمت وسط کلید خاموش شده و با چرخش به طرفین روشن میشود.


پمپ های بادی مجزا از تخت خواب بادی

این مدل همانطور که از نامش پیداست قابلیت جدا شدن از تخت بادی را دارند، شبیه به یک سشوار کوچک مسافرتی هستند، از سه قسمت مختلف ساخته شده اند، قسمت اول سیم رابط مخصوص که از برق به پمپ بادی متصل است و توسط یک کلید که روی بدنه پمپ دیده میشود قابل کار کردن است، قسمت دوم بدنه پمپ باد اینتکس است که تمامی سیم پیچ اصلی و فیوز ها داخل این قسمت میباشد، قسمت بعدی نازل های سه سایز پمپ تخت خواب بادی میباشند، این نازل ها را باید بر روی بدنه پمپ باد (با توجه به سایز مورد نیاز دریچه) نصب کرد.


تفاوت پمپ متصل و مجزای تخت خواب بادی:

1- پمپ باد مجزا قابلیت باد کردن محصولات دیگر را نیز دارد. (تشک، مبل، کاناپه، استخر و قایق بادی)

2- پمپ باد مجزا قبل یا بعد از استفاده، قابلیت جدا شدن از تخت خواب بادی را داشته که باعث کم تر شدن حجم حین حمل و نقل میگردند.

3- پمپ باد برقی متصل، راحت تر از مجزا تخت خواب را باد میکند، چرا که نیازی به نگه داری با دست ندارد، بهمین ترتیب با سرعت بیشتری کالا را خالی میکند.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.