فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهنمای تشک بادی

چرا تشک بادی؟

- تشک بادی بسیار کم حجم است، شاید بتوان به جرات گفت ابعاد بسته بندی یک تشک بادی یکنفره به اندازه دو کتاب و ابعاد بسته بندی دو نفره آن به سایز یک کلاسور است!

- وزن تشک بادی بسیار کم است، وزن این تشک ها با مدل یک نفره تا حدود 2 کیلوگرم و مدل دو نفره تا حدود 3.5 کیلوگرم است!

-ابعاد بسته بندی، به جرات میگوییم: هیچ تشکی در جهان وجود نداشته که سایز بسته بندی یک تشک بادی را بدهد! بزرگترین سایز بسته بندی این تشک با پمپ باد در حدود دو وَجَب در دو وَجَب و ارتفاع نیم وَجَب است!!!

- از سه نکته بالا کاملا مشخص شد تشک بادی براحتی قابل حمل است، پس پرتابل بوده و  بسیار راحت حمل و نقل میشود.

- سهولت در استفاده، در هر جا و مکانی که باشید براحتی تشک بادی خود را باد نمایید، با هر نوع پمپ بادی که از اینتکس دارید چه برقی، دستی، شارژی و یا پدالی، کمتر از 5 دقیقه تشک دارید! براحتی در زمان خیلی کم تشک خود را خالی کنید و مثل یک سفره جمع کنید.

- قابل استفاده در سفر ها و محل کار است، این محصول را میتوانید در هر جایی نگه دارید و بعد از استفاده آنرا جمع کنید، حتی در کیف سامسونت نیز جا میشود!

- رویه مقاوم در برابر تعریق دارد، معمولا جنس رویه تمامی تشک های بادی از نوعی جیر است که به این محصول پرس شده اند.

- مناسب برای کمر درد و ضعف های عضلانی، بله، لایه های داخلی تشک بادی باعث تقسیم باد بین سطوح مختلف بدن شده و مناسب به فشار هر قسمت از بدن در حالت خوابیده میتواند فشار خاصی را به بدن وارد نماید، نوع های خاصی از این محصول جزو تشک های طبی بشمار میایند که پایین تر توضیح داده میشود.

- تشک بادی تعمیر میشود! بله تشک بادی را پس از پنچری و سوراخ شدگی میتوان براحتی تعمیر کرد یا حتی برای خرابیهای بزرگ تر به نمایندگی اینتکس تحویل داد.


کدام تشک بادی؟

سوالی که قبل از خرید این محصول ذهن بسیاری از خریداران را اشغال میکند، باید گفت هیچ تشک بادی ای بصورت بهترین و بدترین درست نمیشود، این تشک ها برای منظور های مختلفی طراحی میگردند، بعضی از آنها برای استفاده در محیط های اداری، بعضی منازل و بعضی دیگر جهت کمپ ها و چادر های مسافرتی طراحی میشوند که ضخیم تر ساخته میشوند، البته تشک هایی که برای استفاده در چادر و کمپ ها تولید شده اند، قطعا کیفیت خواب کمتری از سری های داخل منزل دارند چرا که این دسته از محصولات تنها برای مدت کوتاهی در طول سفر استفاده میگردد ولی تشک های داخل منزل تقریبا هر روز استفاده میشوند.

تشک بادی مناسب برای افرادی است که با اندازه و حجم زیاد تشک های معمولی مشکل دارند و می توانند از این تشک ها در همه مکان ها استفاده کنند. این تشک ها کم جا و قابلیت حمل و نقل آسان دارد پس به  راحتی می توانید از آن ها درمسافرت، ویلا، محل کاراستفاده کنید. از لحاظ علم پزشکی، افرادی که مشکل خواب دارند، تشک بادی بهترین گزینه برای آن ها میباشد. این محصول با داشتن لایه ای از جنس جیر( مخمل) ضد تعریق بوده وبا داشتن لایه های محافظت کننده جداگانه و بافت مناسب آن، مورد تایید اکثر پزشکان می باشد.


تشک بادی انواع و اقسام گوناگون دارد :

تشک بادی کودک یا نوجوان

تشک بادی بزرگسال

تشک بادی چند کاره

تشک بادی روی آب

تشک بادی کمپینگ

تشک بادی کودک یا نوجوان:

این تشک مناسب برای سنین کودک و نوجوان است دارای لایه ی جیر و ساده می باشد و کاملا ضد تعریق و مناسب برای خواب کودک و نوجوان است . کم جا و کم حجم، دارای 17 سانتیمتر ارتفاع است. با پمپ پدالی و دستی شرکت اینتکس به راحتی باد می شود.

تشک بادی بزرگسال:

تشک بادی بزرگسال از جنس جیرو کاملا ضد تعریق است. دارای انواع مختلفی می باشد اعم از موازی و طرح دار، مدل موازی آن همان ساده می باشد اما مدل طرح دار تشک مورد نظر ویژگی خاصی دارد چون دارای بافت داخلی بیشتری به صورت لوزی و دایره ای است که می تواند خواب راحت تری را برای شما فراهم کند و به این دلیل مانند یک خوشخواب راحت برای شما عمل می کند. در دو سایز کوچک ( 137 سانتی متر) و بزرگ ( 152 سانتی متر) با ارتفاع یکسان (22 سانتی متر) قابل دسترس می باشد.

تشک بادی چند کاره:

این تشک چند کاره است که قابلیت تبدیل شدن به مبلی راحت و تشکی مناسب برای استراحت را دارد، همچنین این امکان وجود دارد که به صورت تشکی شیب دار، مکان مناسبی را برای استراحت شما در هر مکانی (منزل ، محل کار، مسافرت) فراهم آورد. کاملا کم جا و قابلیت حمل و نقل آسان دارد. انواع و رنگهای تشک بادی متنوع بوده و با ارتفاع 22 سانتی متر وجود دارد.

تشک بادی روی آب:

محصول دیگری از تشک های بادی است که فقط  قابل استفاده روی آب میباشد. در رنگها و اندازه های متفاوت برای لذت بردن از خوابیدن  روی سطح آب است. این محصول کاملا از جنس PVC بوده و دارای ارتفاع تقریبی 15 سانتی متر می باشد . نصب و راه اندازی راحت آن حتی با پمپ باد پدالی و دستی شرکت اینتکس ممکن می باشد.

تشک بادی کمپینگ:

تنها محصول یک نفره تشک بادی که  اغلب به صورت کمپینگ استفاده می شود. ارتقاع آن 22 سانتی متر و جنس آن جیر(مخمل) و برزنت است و تنها با پمپهای بادی شرکت اینتکس قابل باد کردن است.

مزایای تشک بادی اینتکس :

کم جا و قابلیت حمل و نقل آسان در مسافرت و محل کار را دارد.

ازمواد PVC تولید شده و محکم و مقاوم در برابر وزن زیاد است.

برای افرادی که مشکل خواب دارند ونیز افرادی که دارای دردهای مزمن هستند، مناسب است.


توجه داشته باشید :

1) از قرار دادن تشک بادی در کنار وسایل گرمایشی جدا خودداری کرده سبب از بین رفتن مواد تشکیل دهنده محصول شده و کیفیت مورد نظر را از دست می دهد.

2) از ریختن آب روی تشک جلوگیری کرده چون باعث نفوذ به لایه زیرین تشک شده و حالت مناسب آن از بین میرود.

3) از قرار دادن روی اشیاء برنده ونوک تیز خود داری کرده زیرا باعث پارگی محصول مورد نظر می شود.


نحوه باد کردن و خالی کردن تشک بادی :

تشک بادی دارای 2 نوع دریچه می باشد: دریچه باد پستونکی و دریچه باد سوپاپی. در هنگام باد کردن تشک با دریچه پستونکی، بهتر است که دهانه پمپ بادی با دریچه  تشک یکی باشد و فقط باید دقت داشته باشید که دریچه پستونکی با شی نوک تیز باز نشود چون با فشار به تشک دریچه پلاستیکی آن خراب می شود و دیگر کارایی لازم را ندارد، با فشار دادن دریچه پستونکی رو به پایین باد آن خالی می شود. مدل تشک بادی سوپاپ دار یک دریچه ی سوپاپی داخل تشک است که با فشار پمپ بادی به روی دریچه، باد از کنار تشک وارد می شود و در صورت پر شدن فضای تشک سوپاپ داخل تشک، پشت دریچه قرار میگیرد واز خروج باد جلوگیری می کند و با بستن دریچه بیرونی خروج هوا ازتشک مسدود می شود.  با باز کردن دریچه ی بیرونی و چرخاندن سوپاپ پیچی باد تشک کاملا خالی می شود.


نکات ایمنی استفاده از تشک بادی :

1- روی تشک نپرید

2- به طور مداوم روی یک سطح خاصی از آن ننشینید چون باعث فشار به نقاط دیگر از تشک میشود.

3- روی آن آب نریزید چون باعث سست شدن لایه های داخلی آن می شود.

4- از شست و شوی آن با مواد شوینده و پاک کننده جدا خود داری کنید.

5- دور از اشیاء تیز و برنده قرار دهید در صورت پارگی کارایی لازم را دیگرندارد و باید تعمیر شود.


وزن بسته بندی :

تشک های بادی به دو صورت هستند : 1 – ساده 2- کامفورت یا مشبک  که در این جا ذکر یک نکته الزامی است، تشک بادی ساده دارای لایه های موازی و ساده می باشد و نسبت به تشک بادی کامفورت یا مشبک که دارای لایه های پیچی و دایره ای است، سبک تر می باشد. داخل بسته بندی پمپ بادی وجود ندارد و به طور جدا گانه باید از شرکت مورد نظر خریداری شود.


تفاوت تشک بادی و تخت بادی :

تشک بادی از یک لایه تشکیل شده است و دارای ارتفاع کم است واغلب می توان روی تخت خواب معمولی از آن استفاده کرد اما تخت بادی دارای 4 لایه ارتفاع می باشد و لایه های زیرین تشکیل دهنده آن زیاد است. داخل محصول تخت بادی، پمپ بادی موجود است اما تشک بادی فاقد آن است و از نظر قیمت تخت بادی گران قیمت تر است.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.