فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

بهترین تفریح آبی در تابستان 97 با استخر های بادی

برای استخر بادی تان کمی سایه در نظر بگیرید

این کار برای حفظ سلامت پوستتان مفید خواهد بود. در حالی که آب حس خنکی بر روی پوستتان دارد اما آفتاب وگرمای هوا همچنان ممکن است موجب آفتاب سوختگی شود حتی اگر از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کرده باشید. می توانید استخرتان را در جایی که در معرض مستقیم نور خورشید نباشد برپا کنید. برای مثال بعضی نقاط هستند که در طول صبح و عصر ممکن است در سایه قرار بگیرند و فقط ساعات میانی روز زیر آفتاب بمانند. همچنین می توانید از سایبان ها و چترهای آفتاب گیر نیز برای استخرتان استفاده نمائید تا قسمتی سایه برای آن ایجاد کنید.

از کرم ضد آفتاب و یا یک کلاه استفاده کنید. 

آفتاب سوختگی دردناک است. هم کسانی که از استخر استفاده می کنند و هم کسانی که بیرون از استخر هستند و آن ها را تماشا می کنند بهتر است از ضد آفتاب استفاده کنند و با خیال راحت به استراحت بپردازند. پدر و مادری که حین شنای کودک در کنارش هستند نیز بهتر است از کرم ضد آفتاب استفاده کنند. همچنین می توانید از یک کلاه حصیری لبه بلند نیز کمک بگیرید.


بازی کنید.

ساختن یک سری بازی برای کودکتان تجربه لذت بخش تری را برای او به ارمغان خواهد آورد. مثلا سکه ای را در استخر انداخته و از او بخواهید با چشم بسته و فقط به وسیله ی دستان خود سکه را پیدا کند. با این کار نه تنها رابطه شما و کودکتان قوی تر خواهد شد بلکه هر دو از انجام این بازی با هم لذت خواهید برد. فقط لازم است امتحانش کنید.

با وسایل بازی خوش بگذرانید

هنگامی که وقت استخر می شود، وسایل بازی که تیز نباشند را انتخاب و برای کودک بیاورید. در این میان یکسری اسباب بازی های بادی نیز هستند که برای همین طراحی شده اند. مثلا می توانید خرس بادی مورد علاقه کودکتان را برایش به داخل استخر بیاورید تا حسابی سرش گرم بشود. یکی دیگر از وسایل بازی که می شود استفاده کرد و طرفداران زیادی هم دارد توپ های رنگی می باشد. این توپ ها را هم می توانید در استخر خالی بدون آب و هم وقتی که استخر پر می باشد استفاده کنید و نتایج شگفت آورش را با چشمان خود ببینید.


هیدراته بمانید

ممکن است با همه آب بازی و تفریحی که دارید گمان کنید که احساس طراوت می کنید اما فراموش نکنید که در عین حال در حال سوزاندن مقدار زیادی انرژی نیز ممکن است باشید. احتمالا هوا هم گرم است. حتما یک بطری آب خنک نیز دم دست داشته باشید و هر از گاهی کمی هم که شده آب بنوشید تا آب بدنتان متعادل باقی بماند. کم آبی بدن یا دی هیدراته شدن موجب از دست دادن انرژی  و تنگی نفس می شود و تنها راه جلوگیری از آن بالا نگه داشتن سطح آب بدن می باشد.

همراه بچه ها به داخل استخر بروید.

چه کسی گفته استخرهای بادی فقط برای بچه هاست؟ برای بزرگترها هم یک راه مناسب برای استراحت و داشتن کمی تفریح نیز هست.  کمی ریلکس کنید و لم بدهید ولی ممکن است کودکتان از شما بخواهد با او بازی کنید. با این حال باز هم تجربه زیبایی خواهد بود. هرچه نباشد شما می خواهید با کودکتان کمی وقت بگذرانید و تفریح کنید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.