فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

بهترین لوازم کمپینگ و اخلاق کمپینگ

در فصول شلوغ که مسافرت در آن زیاد صورت می گیرد ، پارک های ملی و مناطق کمپینگ ، معمولا با وضع بدی به حال خود گذاشته می شوند. بعضی اوقات محیط بانان و پارکبانان باید با عواقب پارک ها و جنگل هایی پرشده از زباله دست و پنجه نرم کنند.

بهتر است که قبل از رفتن به پارک های ملی و یا مناطق طبیعی، تحقیقی کوچک انجام دهید و با اطلاعات کامل تری نسبت به وضعیت آب و هوا و یا وضعیت جاده های منتهی به مقصد راهی سفر شوید و همچنین اطلاعات تکمیلی مربوط به منظقه را بررسی کنید.

در مورد اینکه به چه وسایلی در سفر کمپی خود احتیاج پیدا خواهید کرد و اینکه چگونه امکان آن وجود دارد که تولید زباله خود را به حداقل برسانید کمی فکر کنید. چند کیسه زباله همراه خود داشته باشید و هنگام ترک منطقه زباله های خود را هم با خودتان ببرید. اینکه کیسه زباله تان را در کنار یک سطل قرار داده و محل را ترک کنید پذیرفته نیست . این عمل برای پوشش جانوری منطقه بسیار مضر خواهد بود. حیوانات به سادگی ممکن است در این کیسه های زباله گیر بیفتند، زباله ها را به اطراف و دیگر مناطق پراکنده کنند و حتی به سادگی بر اثر خوردن محتویات آن بیمارشده و یا آسیب ببینند.

می توانید از برنامه هایی استفاده کنید که نقشه منطقه مورد نظر را برایتان به صورت آفلاین نشان دهند. این برنامه ها بر روی گوشی شما نصب شده و حتی بدون داشتن پوشش شبکه و به وسیله جی پی اس گوشی شما و نقشه از قبل دانلود شده، مکان زنده شما را بر روی نقشه نمایش می دهند. این کار بهتر از آن است که به خاطر آماده نبودن از قبل بخواهید در منطقه کمپ تان گم شوید.

امکانِ روشن کردن آتش را بررسی کنید. با اینکه همه ما دلمان می خواهد که آتشی روشن کرده و در کنار آن گپی بزنیم و یا چیزی برای خوردن درست کنیم با این حال بد نیست کمی شرایط را بررسی کنیم و در صورت مهیا بودن شرایط، اینکار را انجام دهیم. هرگز از درختان زنده و شاخ و برگ آنها برای روشن کردن آتش استفاده نکنید. اینکار نه تنها کاری منظقی به نظر نمی رسد از این جهت که این درختان برای سوختن درآتش مناسب نیستند بلکه به محیط زیست و منطقه ای هم که برای لذت بردن به آنجا رفته اید آسیب جدی وارد می کند. درواقع در کشورهای پیشرفته که به محیط زیست خود اهمیت می دهند این نکته نیز یادآوری می شود که حتی شاخ و برگ خشکیده و شاخه های افتاده بر زمین نیز محل زندگی بسیاری از پرندگان، حشرات و دیگر حیوانات بوده و مردم با احتیاط بسیار زیادی مجاز به استفاده از آنها خواهند بود.

زمانی که در کنار آتشی که به پا کردید نیستید و از آن استفاده نمی کنید آن را خاموش نمایید. روشن گذاشتن آتش مخصوصا در جایی مثل جنگل در شب ها وتکه ای از ذغال که با باد به طرفی پراکنده شود می تواند موجب اتفاقات بزرگی شود و پیامد های بسیار بدی به همراه داشته باشد.

شب ها مواد غذایی خود را در ظروف در بسته قرار داده و از بیرون گذاشتن آن خودداری کنید. انجام ندادن این کار و قرار دادن خوراکی ها در بیرون، حیوانات ساکن منطقه را تحریک می کند که برای میان وعده ای شبانه، به محل کمپ شما بیایند.

یک بیلچه همراه خود داشته باشید و برای موارد  بهداشت فردی زمین را عمیق بکنید. این کار به پوشش گیاهی منطقه نیز کمک می کند و علاوه بر آن از بیماری هایی که ممکن است برای خودتان، حیوانات و دیگر کسانی که به این منطقه می آیند ایجاد شود، جلوگیری می کند.

برای همرسانی از هشتگی با نام منطقه استفاده کنید تا تجربه تان را با دیگر مسافران طبیعت منطقه نیز سهیم شوید، این کار به بقیه در برنامه ریزی سفر بعدیشان کمک خواهد کرد.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.