فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

بهترین مارک تخت خواب های بادی

تخت خواب بادی اینتکس
مهم ترین شعار این شرکت بدین شرح است : در اینتکس، الویت ما کیفیت، ارزش ها و دورهمی خانوادگی است. محصولات ما مقرون به صرفه بوده و ماندگار هستند، همانند خاطرات خوب کسانی که از آن استفاده می کنند.

اینتکس در دنیا برند معتبری بوده ولی کپی هایی نیز وجود دارند. خدمت اصلی این شرکت ساخت وسایل بادی است. مرکز آن در کشور آمریکا می باشد. مهم ترین محصولات این برند، تخت بادی، استخر پیش ساخته، مبل، قایق و جکوزی بادی است. یک شرکت جهانی میباشد که 40 سال سابقه کار دارد.

هدف اصلی این شرکت، ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. تمام کالا ها برای راحتی، ایمنی و لذت بخش بودن طراحی شده اند. مشتریان این شرکت عمدتا از محصولاتی که خریده اند راضی بوده که باعث افتخار این مجموعه است.

چشم اندازی برا خود ترتیب دیده اند تا مشتریان بتوانند اعتماد کنند و نوآوری در طراحی محصولات جدید داشته باشند. اجناس به صورت مرتب و تصادفی توسط کارشناسان تست می شوند تا از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل شود.

این شرکت متعهد به پایین آوردن میزان تولید co2 در هوا است. برای 10 سال، تلاش کرده اند تا میزان مصرف سوخت های فسیلی در پروسه ساخت تخت های بادی و ... پایین بیاید.
شروع کار این شرکت با توپ بادی بوده است. سپس به فکر تولید تخت بادی و تشک بادی افتاده و با این محصول در دنیا به شهرت رسیدند. در سال 1997 نیز اولین استخر فریم دار را تکمیل و وارد بازار کرده اند.
در بیش از 100 کشور جهان نمایندگی معتبر دارد که اینتکس سایت در ایران مستقیم با این شرکت همکاری میکند.

تخت خواب بادی بست وی:

زمان شروع به کار این شرکت به سال 1994 برمیگردد. در این مدت تلاش خود را کرده تا تحقیق، طراحی، توسعه و تولید محصولات با کیفیت را تقویت کند که نو آوری های زیادی داشته است.

طیف گسترده ای در محصولات شرکت بست وی است که نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف میکند. از تخت های بادی و تشک های بادی گرفته تا استخر وجکوزی بادی. برای اطمینان و رضایت بیشتر مشتری، هر بخش در بست وی به صورت مستقیم بر بروی محصولات و طراحی ها نظارت میکند که شامل مراکز فن آوری، آزمایشگاه های مرکزی، مراکز تضمین کیفیت، سیستم های تولیدی و مراکز خدمات پس از فروش در تمام نقاط جهان می باشد.

چشم انداز این شرکت، ایجاد شادی، و کسب بیشتر تجربه از ساخت محصولات و عرضه خدمات بهتر به سراسر جهان است.

تیم خلاق این برند کالاهایی را تولید میکنند دارای نوآوری بوده که حرفه ای و کاربردی میباشد. هدف این کار بیشتر کردن سرگرمی و ساخت یک خاطره خوب برای مصرف کنندگان است.

تاکید  شرکت بست وی بر پایداری تولید گازهای گلخانه ای و کاهش آسیب به محیط زیست است. به طور فعال پیگیر منابع جایگزین انرژی بوده و از مواد بازیافت شونده استفاده می کند.

همچنین با برند های معتبر جهانی همچون دیزنی، باربی، فیشر پرایس، ای اس او، مارول، هات ویل و ... فعال مستمر داشته که بسته به سفارش از تخت بادی و تشک بادی تا وسایل بازی تولید میکند.


این برند در گذشته با نام سومنیو ال ال سی فعالیت می کرده است. تخت های بادی این شرکت با بهترین مواد ساخته شده اند تا شما خواب راحتی را داشته باشید. به گونه ای طراحی شده اند تا هر زمان شبانه روز و هرکجای زمین قابل استفاده باشند. به صورت لایه لایه ساخته شده اند تا مانع از سایش و پارگی در اثر کشش بر روی زمین شود. مواد سازگار با محیط زیست دارد که قابل بازیافت است. همچنین مواد به کار رفته به گونه ای تست شده اند تا عمر بالایی داشته باشند. تمام طراحی های اصلی در دفتر مرکزی این شرکت در نیوجرسی آمریکا صورت میگیرد. محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی بوده که کاملا حرکتی نو آورانه به حساب می آید.

تخت خواب بادی اینستابد:
تلاش برای خوابی راحت میتواند کار سختی باشد حتی در یک فضای دوستانه خانگی. حال فرض کنیم که به یک ماجراجویی قرار است بروید، یک استراحت کوتاه در بین راه همراه با این محصول مقاوم میتواند خستگی را از تن شما در بیاورد. همراه این تخت های بادی شما در جاده یا هتل های بین راهی نیز میتوانید حس خانه را داشته باشید. ویژگی هایی نیز نظیر ارتفاع سفارشی میتواند یک خواب راحت را با اندازه دلخواه مشتری ادغام کند. دور بودن از خانه بدین معنی نیست که شما حق ندارید یک شب رویایی یا راحت داشته باشید !

تخت خواب بادی واندر اسلیپ:
در این شرکت، بیشتر در تلاش هستند تا بالاترین استاندارد هارا برای تشک بادی و تخت خواب های بادی پیاده سازی کنند. هرچه میگذرد و مدل های جدید تری در این شرکت طراحی می شود، به راحتی آن افزوده و راحت تر حمل می شوند. با واند راسلیپ شما میتوانید شما میتوانید بهترین میزبان باشید و تجربه یک مهمانی کامل را به همه عرضه کنید.

لذت بردن از یک شب آرام و داشتن یک خواب راحت حق هر انسانی بر روی زمین است  و با محصولات این شرکت میتوانید به آن دست یابید و با آرامش به استراحت بپردازید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.