فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

بهترین مارک چادر مسافرتی

pavillo (پاویلو)

محصولات پاویلو در حیطه کمپینگ و سفر می باشد و مستقیما تحت لیسانس بست وی آمریکا فعالیت می کند. در سطح بین المللی اما نام هایی نظیر کلمن و مارموت در صدر بهترین چادر مسافرتی سال جاری هستند که قیمت فروش بسیار بالایی نیز دارند.

Kodiak Canvas (کودیاک کانواس)

این کمپانی 10 سال است که در حیطه تولید چادر مسافرتی در کالیفرنیا مشغول فعالیت است. اگرچه این کارخانه مدت زیادی از زمان فعالیتش نمی گذرد ولی با تولید چادرهای مستحکم و با کیفیت، سهم زیادی از بازارهای جهانی را از آن خود کرده است. این کمپانی در ساخت محصولات خود، از جنس برزنت بهره می گیرد که مستحکم و ضد نفوذ آب است. لازم به ذکر است که این برند تمام محصولات خود را با گارانتی عرضه می کند چرا که از کیفیت محصولات خود تا حد بسیار زیادی مطمئن است و توانسته است درصد بسیار بالایی از میزان رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان را از آن خود نماید.


Alps Mountaineering (آلپس)

این کمپانی یکی از برترین تولید کنندگان چادر مسافرتی است که چادرهای مخصوص کوله و محصولات با کیفیت و با استحکام بالا را تولید و به بازار عرضه می کند. محصولات آن دارای فضای داخلی وسیع، ساختاری خوب و قابلیت نصب و راه اندازی سریع و آسان هستند. اکثر چادرهای این برند دارای وزن بسیار کمی هستند که سبب می شود به راحتی بتوانید از آن ها برای کوهنوردی و طبیعت گردی بهره بگیرید. لازم به ذکر است که این برند چادرهای کمپینگ نسبتا بزرگی را نیز تولید می کند که دارای وزن نسبتا بالایی هستند و برای حمل و نقل آن ها باید از وسایل نقلیه بهره گرفت.


MSR (ام اس ار)

چادرهای MSR توسط شرکتی معروف به Cascade Designs تولید می گردند. این شرکت نیز یکی دیگر از کاندیدهای بهترین مارک چادر مسافرتی است که در حیطه تولید تجهیزات با کیفیت بالا مخصوص فضای باز فعالیت می کند. اکثر محصولات MSR دارای  عمر مفید بالا، کیفیت و استحکام بالایی هستند. علاوه بر این ، اغلب چادرهای آن سبک و دارای وزن کمی هستند از این رو از آن ها می توان برای کوهنوردی و ماجراجویی در دل طبیعت بهره گرفت و به راحتی در مسیر های صعب العبور آن ها را حمل نمود و در هر جایی که تمایل  به استراحت داشتید چادر مسافرتی  را برپا نمایید و سرپناهی ایمن برای خود مهیا نمایید.


OZARK TRAIL (ازاک تریل)

محصولات این برند از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. امروزه انواع چادر مسافرتی این برند توسط فروشگاه های مختلفی همچون آمازون به فروش می رسد. محصولات این برند برای کسانی که مایل به لذت بردن از کمپینگ و طبیعت گردی هستند یک گزینه ایده آل  است. چرا که  افراد می توانند بدون صرفه هزینه بالایی صاحب یک چادر با کیفیت گردند و مسافرتی لذت بخش را برای خود رقم بزنند.


Wenzel (ونزل)

این برند در صنعت کمپینگ بسیار مشهور است و یکی از کاندیداهای بهترین مارک چادر مسافرتی به شمار می رود چرا که محصولات سبک، جادار، با دوام و با کیفیت بالایی را تولید و به بازار عرضه می کند. این کمپانی چادر های مسافرتی را با ظرفیت های مختلفی تولید می نماید از این رو افراد به راحتی براساس نیاز خود می تواند سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همچنین این محصولات دارای نصب و راه اندازی آسانی هستند که این ویژگی بر محبوبیت آن ها افزوده است. لازم به ذکر است که محصولات این برند برای افرادی که می خواهند سفری هیجان انگیز و خوابی لذت بخش را در تجربه نمایند بسیار مناسب است.


کلمن (کلمن)

کلمن یکی از بهترین مارک های چادر مسافرتی برای کمپینگ خانوادگی است. این برند به عرضه محصولات همچون چادرهای کمپینگ سبک، با کیفیت و دوام بالا مشهور است و محصولات خود  را با  ظرفیت های مختلفی تولید می کند از این رو افراد می توانند براساس نیاز خود محصولی با سایز مناسب را خریدداری نمایند. محصولات این برند برای استفاده در هوایی بارانی یک گزینه ایده آل هستند چرا که در ساخت این چادر مسافرتی از بهترین پارچه های ضد آب بهره گرفته می شود. لازم به ذکر است که این محصولات از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.


Eureka (یوروکا)

این کمپانی بیش از 100 سال است که فعالیت خود را آغاز نموده است. و یکی از کاندید های بهترین مارک چادر مسافرتی به شمار می رود.  در ابتدا با نام تجاری Awning به تولید محصولاتی همچون کاورهای واگن ، سایبان های فروشگاه ، پرچم های آمریکایی می پرداخت.  اما  امروزه ، آن ها پیشرو در تولید چادر آمریکایی هستند و محصولاتی سبک ، با دوام  و با قابلیت  نصب و راه اندازی سریع  تولید می کنند. این محصولات دارای بدنه ضد آب هستند که آن ها را برای استفاده در هوای بارانی مناسب نموده است. افزون بر این، دارای یک زیپ در مرکز می باشند که امکان ورود و خروج آسان از چادر مسافرتی را مهیا می سازد . چادرهای این برند نیز از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.


Core Equipment (کر اکیوپمنت)

این کمپانی از تیمی علاقمند به کمپینگ و چادر مسافرتی تشکیل شده است که در ایالات متحده آمریکا واقع است. محصولات این کمپانی از وزن بسیار کمی برخوردارند و مناسب کوهنوردی و طبیعت گردی می باشند. همچنین در ساخت این محصولات از پارچه ضد آب بهره گرفته شده است که مانع از نفوذ آب به داخل چادر در هوای بارانی می شود. لازم به ذکر است که این برند محصولات خود را  در ظرفیت های 3  تا 12 نفره تولید می کند.


چادر مسافرتی عصایی

به حسب مناسب بودن قیمت توام با کیفیت بالا، ما محصولات پاویلو و بست وی را به شما پیشنهاد می دهیم. چادر های این دو شرکت با سازه های عصایی عرضه می شوند که طول عمر بالایی دارد. به علاوه آنکه جنس پوشش این محصولات پلیستر مخصوص می باشد که در برابر آب و حتی آتش در حد مناسبی مقاومت دارند. محصولات این دو شرکت سبک بوده و برای سفرهای طبیعت گردی بسیار مناسب می باشند. چادر مسافرتی عصایی بست وی دارای ضمانت پایه ها می باشد و می تواند بهترین همراه شما در سفرهای پاییزی تان باشد. برخی مدل های این چادرها مجهز به کیسه خواب نیز هستند و یک ستِ کامل برای خوابیدن و استراحت شما مهیا می کنند.

چادر مسافرتی ارزان قیمت

اما در رده قیمتی پایین تر نیز شرکتی به نام FIT یا فخر ایران، تولید چادر های عصایی ارزان قیمت با کیفیت قابل قبولی را انجام می دهد. این شرکت همچنین مدل های چادر مسافرتی اتوماتیک و فنری نیز تولید می کند که از کیفیت ساخت بالایی هم بهره مند هستند. مدل فنری آن دونفره و بسیار سبک می باشد و برای کوهنوردی مناسب است. مدل های عصایی آن ظرفیت های متنوعی دارد و برای همه استفاده ای مناسب است و چادر اتوماتیک این شرکت در مدل 6 نفره ارائه شده است.

 

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.