فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

بهترین کوله پشتی مسافرتی، کوهنوردی و کمپینگِ پاویلو

یکی از وسایل مهمی که در هنگام سفر به آن احتیاج خواهیم داشت چمدان و یا کوله پشتی مسافرتی می باشد. بسته به نوع سفر و مدت اقامت و وسیله نقلیه ای که با آن قرار است سفر کنیم، انتخاب هر فرد می تواند بین این دو وسیله متفاوت باشد. اما اگر بخواهیم از جزئیات چشم پوشی کرده و کمی از کلیات این انتخاب سخن بگوییم، می توان گفت که اصولا چمدان برای سفرهایی که با وسایل نقلیه شخصی انجام می شود و مدت زمان آن بیشتر باشد مناسب تر است. از سویی دیگر اگر قرار است بدون وسیله شخصی سفر کنید، مدت سفرتان خیلی طولانی نیست و احتمالا در سفر زیاد گشت و گذار و حرکت خواهید کرد انتخابِ منطقی تر یک کوله پشتی مسافرتی می باشد.


خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان

اگر اهل سفر باشید حتما تا به حال متوجه این موضوع شده اید که تهیه لوازم سفر و طبیعت نوردیِ با کیفیت، معمولا هزینه بالایی داشته و کمی گران از آب در می آید. اما این به آن معنا نیست که خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان قیمت برای شما مفید خواهد بود. وسایل سفری نظیر چادر مسافرتی، کیسه خواب و کوله پشتی مسافرتی از اصلی ترین وسایل سفر به حساب می آیند که اگر جنس مقاوم و با دوامی نداشته باشند احتمالا یک خرج دوباره روی دستتان خواهند گذاشت. به این ترتیب اگر قصد استفاده از کوله پشتی برای سفر کمپینگ و کوهنوردی دارید بهتر است تا با صرف هزینه بیشتری از مقاومت و ماندگاری تجهیزات خود اطمینان حاصل نمائید. هرچه باشد این وسایل قرار است مدت ها در اختیار شما بوده و تا سال ها از آن استفاده نمائید. البته این به آن معنی نیست که محصول مورد نظر هرچه گران تر باشد بهتر است. بلکه با توجه به تعداد زیادی از محصولات کمپینگ که با سطح کیفی و قیمت های مختلفی تولید و عرضه می شوند همچنان باید قیمت ارزان تر را در کنار کیفیت ساخت بالا و مقاومت آن در نظر داشته باشید.

بهترین مارک کوله پشتی مسافرتی

با توجه به صحبت هایی که در زمینه قیمت و کیفیت ساخت کوله پشتی ها داشتیم، انتخاب و خرید بهترین مارک کوله پشتی مسافرتی می تواند کمی دردسر ساز شود. چرا که طبیعتا هر چه کیفیت کار بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. چاره کار آنست که به دنبال محصولی بگردیم که علاوه بر کیفیت بالا و طول عمر زیاد، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و اصطلاحا ارزش خرید خوبی داشته باشد. در همین زمینه یک پیشنهاد عالی برایتان داریم. شرکت پاویلو تولید و عرضه کننده تجهیزاتِ سفر و کمپینگ می باشد. از جمله محصولات با کیفیتی که این شرکت برای دوست داران کمپینگ عرضه کرده است کوله پشتی مسافرتی پاویلو می باشد. این محصول در دو مدل با ظرفیت های 45 و 65 لیتری و در رنگ های سبز، زرد و قرمز ارائه شده است. این محصولات در محدوده قیمتی متوسط عرضه شده اند و در عین حال کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارند. وزن این کوله پشتی ها بسیار سبک است و می تواند تقریبا تمامی وسایل مورد نیاز یک کوهنورد حرفه ای را در خود جای دهد. پاویلو از شرکت های تحت نظر بست وی می باشد و به همین دلیل استانداردهای آمریکایی در تولیدات خود را رعایت می کند. این کوله ها دارای بند های اضافی برای محکم کردن کوله بر روی بدن می باشند و طراحی آن ها جزو پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات کوهنوردی می باشد.

کوله پشتی کوهنوردی

استفاده از کوله پشتی برای فعالیت های سنگین تر و حرفه ای تر نظیر کوهنوردی نیز بسیار رایج می باشد. البته کوهنوردان با توجه به فعالیتی که انجام می دهند، نیاز به محصولی دارند که از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و آن ها را در مسیر دشواری که در پیش رو دارند خسته نکند. علاوه بر وزن سبک، یک کوله پشتی کوهنوردی باید از فضای کافی، جنس مقاوم و دوام خوبی نیز برخوردار باشد. همه این موارد در کنار قیمت مناسب کوله پشتیِ پاویلو، آن را به انتخاب مناسبی برای کوهنوردان نیز تبدیل کرده است.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.