فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تشک بادی را از کجا بخرم؟

 نام این برندها خود تضمین کننده کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه این محصولات است پس با تهیه تشک بادی برندهای همچون اینتکس و بست وی  به راحتی می توانید  دغدغه نامرغوب بودن مواد اولیه بکار رفته در ساخت را از خود دور نمایید. علاوه بر این در هنگام خرید به وجود یا عدم وجود پمپ نیز توجه نمایید. برخی از این محصولات که دارای پمپ متصل به بدنه ، پمپ باتری خور و برخی مجهز به پمپ دستی دوبل هستند که با بهره گیری از آن ها می توانید در هر مکانی که احساس نیاز به استراحت کردید تشک خود را باد کنید و استراحتی و خوابی با کیفیت را برای خود رقم بزنید. وجود لوازم جانبی همچون بالش و کیف حمل و نقل نیز حائز اهمیت هستند.اکثر شرکت های سازنده برای محصولات خود کیف حمل و نقل تعبیه می کنند تا فرد بتواند به راحتی تشک بادی را حمل و جابه جا نمایید علاوه بر این از آسیب دیدن آن نیز حین جابه جایی جلوگیری می نماید. پارامتر دیگری که باید به آن توجه کنید اندازه تشک است سعی کنید سایز مناسب خود را پیدا کنید در صورتی که بر روی تخت کم عرض احساس راحتی نمی کنید و تمایل دارید که پهنای تشک زیاد باشد می توانید یک محصول دو نفره برای خود سفارش دهید تا بتوانید یک خواب راحت را تجربه نمایید.

معمولا ساختار داخلی این تشک ها ازنوع موازی در عرض، موازی در طول، طبی و کامفورت می باشد. که هر کدام از این ها ویژگی های خاص خود را دارد از این رو هنگام خرید تشک بادی به این ویژگی و راحتی محصول اهمیت زیادی دهید و به هیچ وجه قیمت بالا را ملاک خوب و مناسب بودن تشک قرار ندهید. چرا که ممکن است شما شکیل ترین و گران قیمت ترین تشک را خریداری نمایید ولی احساس راحتی بر روی آن را نداشته باشید و تجربه یک خواب با کیفیت را از شما بگیرید. 

نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید ضخامت تشک بادی است در صورتی که ضخامت تشک خیلی کم و سفت باشد سفتی بیش از حد نیز سبب عدم توزیع مناسب فشار روی بدن می گردد. قطعا از کیفیت خواب شما می کاهد و استراحت لذت بخشی را تجربه نخواهید نمود. البته نرمی بیش از حد نیز دردسرساز است چرا که ممکن است سبب ایجاد درد در ناحیه میانی ستون فقرات گردد.

لازم به ذکر است که رنج قیمتی تشک ها متفاوت است هریک از آن ها براساس ویژگی ها و لوازم جانبی اضافی قیمت گذاری می شوند از این رو اگر ابتدا بودجه ای را که می خواهید برای خرید تشک بادی اختصاص دهید را مشخص کنید سریع تر می توانید تشک مناسب خود را پیدا نمایید. سعی کنید در خرید تشک عجله نکنید و به دقت مشخصات آن  بررسی کنید و محصولی متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید.

در صورتی که تمایل به خرید آنلاین دارید حتما  نظرات خریداران دیگر را بخوانید و با آنالیز اطلاعاتی که آن ها در سایت درج نموده اند خریدی مناسب را برای خود رقم بزنید

 

 اما با وجود محصولات تقلبی که در بازار  به وفور یافت می شود چگونه می توان به محصولات اورجینال این برندها دسترسی پیدا کرد؟

 

مراکز زیادی در زمینه فروش محصولات بادی از قیبل تشک بادی در حال فعالیت می باشند اما یکی از معتبرترین آن ها فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که اقدام به فروش محصولات بادی اورجینال و با کیفیت برندهای همچون اینتکس، بست وی، پاویلو ، جیلونگ، فیت، کیت و ... به صورت عمده و تکی می نمایید.

با مراجعه به سایت اینتکس می توانید به انواع محصولات بادی اورجینال همچون تشک، کاناپه، قایق، استخر، تخت خواب و همچنین انواع چادر مسافرتی و کیسه خواب دسترسی پیدا کنید، انواع تشک های برندهای مختلف را با هم مقایسه و مزایا و معایب هر یک را بررسی نماید و با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به خرید نمایید..

 

از آن جایی که مشتری مداری برای این فروشگاه  اینترنتی دارای اهمیت بسزایی است برای بالا بردن میزان رضایت مندی مشتریان عزیز سعی بر ارائه بهترین خدمات با کمترین قیمت نموده است. اکثر محصولاتی که توسط این فروشگاه عرضه می شوند دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند. 

 لازم به ذکر است که مدل های مختلف تشک بادی را به صورت حضوری و اینترنتی می توانید خریداری نمایید. برای خرید حضوری می توانید به آدرس نمایندگی اینتکس واقع در میدان توحید- خیابان ستارخان مراجعه نمایید و از نزدیک جنس و کیفیت تشک بادی مد نظر خود را وارسی نمایید و با اطمینان خاطر  بیشتری انتخاب و خرید نمایید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.