فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تشک بادی مخصوص خودرو

 ساختار به کار رفته در بدنه این محصول همانند دیگر مبلمان بادی می باشد و در واقع از پی وی سی ساخته شده است که مقاوم در برابر سایش و دارای استحکام بالایی است این پی وی سی بسته به نوع و مدل تشک بادی می تواند به صورت موازی طولی و یا عرضی ساخته شود که مانع از وارد آمدن فشار به یک قسمت از بدن می گردد و آسایش بیشتری را برای شما مهیا می سازد. روکش این محصولات از جنس جیر می باشد که نرمی و ضد تعریق بودن آن سبب می شود از کیفیت خواب فرد کاسته نگردد و خستگی فرد به طور کامل رفع گردد و با انرژی مضاعف روند زندگی را در پی گیرد. همچنین بسیاری از این تشک ها با داشتن امکاناتی اضافه نظیر بالش شرایط بهتری را برای خریداران ایجاد می کنند. این تشک ها دارای طیف گسترده ای از رنگ ها می باشند از رنگ های چرک تاپ تا رنگ های همچون قرمز را در بر می گیرد. از این رو افراد براساس سلیقه خود می توانند تشکی با رنگ مناسب را برای خود تهیه نمایند. اگر قصد استفاده از تشک بادی با رنگ روشن را دارید سعی کنید حتما روکشی  را برای  این تشک مهیا سازید چرا که این رنگ ها به راحتی لک دار می شوند.

تشک بادی مخصوص خودرو می تواند برای همراهان شما نیز در سفر به کار رود که البته بهتر است موارد ایمنی را کاملا رعایت کرده و استراحت خود و همراهانتان را به توقف کامل خودرو موکول کنید. این تشک ها عموما با یک پمپ باد دستی به راحتی و در مدت زمان کوتاهی باد شده و قابل استفاده خواهند بود. همچنین می توانید از پمپ باد برقی فندکی خود استفاده کنید و این مدت را به کمترین حالت ممکن خود برسانید. با استفاده از این وسیله قادر خواهید بود تا به طور چشمگیری از هزینه های اقامتی بین راه کاسته و آن را صرف دیگر نیاز های خود کنید.  از این رو از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند دیگر مزیت تشک بادی مخصوص خودرو امکان نصب و جمع آوری بسیار ساده آن می باشد. به این ترتیب تنها کمی قبل از استراحت می توانید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و از آن بر روی صندلی عقب خودروی خود استفاده کنید. جهت حمل و نقل راحت تر کمپانی های سازنده برای این محصول کیفی را تعبیه کرده اند که از کثیف شدن تشک نیز جلوگیری می کند و سبب می شود در حین حمل محصول دچار پارگی و یا آسیب نگردد. البته این محصولات دارای برچسب نیز می باشند که صورت لزوم می توانید از آن برای مسدود کردن نشتی استفاده نمایید. اما اگر نیازمند تعمیر داخلی است و با برچسب تعبیه شده قادر به رفع مشکل نیستید می توانید از نمایندگی اینتکس کمک بگیرید. تا تعمیرکاران این مرکز با تبحر و تجربه خود تشک بادی را تعمیر نمایند.

 این محصولات تقریبا با بیشتر مدل های اتومبیل سازگار بوده و به جز چند مدل اتومبیل کوچک و یا خودروهای دو نفره، در بقیه خودروها می توانید از آن استفاده نمائید. لازم به ذکر است که طراحی منحصر به فرد این محصولات موجب می شود تا در حین استفاده از ثبات کافی برخوردار باشند و به واسطه محفظه باد حمایتی اضافه بر روی آن ها، امکان سُر خوردن و غلت زدن شما به پایین صندلی وجود ندارد.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.