فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تولید چادر مسافرتی فنری نقره، سامسونگ، آکسفورد برنو

انواع چادر مسافرتی فنری

چادر فوق توسط 4 فنر مثلثی تشکیل شده که روی آن ها پارچه دوخته میشود، فنر ها بسته به ضخامت و ارتفاع در قیمت این کالا تاثیر گذار است، نوار های دور فنر ها در دو مدل ابریشمی و ساده عرضه میگردد که این دو نیز  قیمت چادر را افزایش یا کاهش میدهند، دوخت و نوع دوخت (تک و جفت) در قیمت گذاری و تولید چادر مسافرتی تاثیر دارد، تولید سقف از رو و یا ساده، کف ضخیم یا نقره و اسپانباند نیز تاثیر زیادی در قیمت تولیدی چادر ها دارند، ولی مهمترین آیتمی که قیمت یک چادر مسافرتی فنری را افزایش چشم گیری میدهد جنس پارچه این محصول است، پارچه ها در چند مدل مختلف از ارزان به گران عبارتند از: نقره یا سیلور، تفلون یا طرح چرم، سامسونگ، آکسفورد ضخیم


 

پارچه نقره یا سیلور: این مدل برای استفاده چادر های مسافرتی ارزان بکار میرود، نوعی پارچه بسیار نازک است که در حقیقت (باد گیر مشمعی) پشت آن با مواد نقره ای رنگ شده است، این مدل پارچه را در سایبان های تبلیغاتی ای که پشت شیشه اتومبیل برای عدم ورود آفتاب بداخل قرار میدهند دیده اید، کد های ثبت شده این کالا در سایت اینتکس سنتر همگی با کلمه silver شروع میشوند.

 


 

پارچه تفلون یا طرح چرم: پارچه ای بسیار زیبا و براق با قیمت مناسب جهت تولید چادر های مسافرتی خوب است، این مدل پارچه از یک لایه مشمع در رو و یک لایه پارچه در قسمت پشت پرس شده است، کد های ثبت شده این کالا در سایت به دو شکل است: کد teflon که با کف ضخیم و نوار ابریشمی و پنجره در اطراف و کف ضخیم است/ کد teflon.s که دارای نوار ضخیم است ولی پنجره ندارد و کف آن از اسپانباند است.

چادر های تولید شده با پارچه تفلون تماما از نوار ضخیم دور تا دور دوخت و فنر ها، کف ضخیم برای استحکام بیشتر زیر چادر، سقف از رو برای جلوگیری از ورود آب در عمق کم، ساک حمل و نقل جودان پشت چرمی و 18 ماه ضمانت فنر ها میباشند و تنها تفاوت مدل teflon.s در کف ساده و پنجره هایش است.

 


 

پارچه سامسونگ: به نوعی از پارچه که از قسمت بیرون یک لایه پارچه و از داخل یک لایه pvc سفید رنگ دارد و این دو به یکدیگر پرس شده است، سامسونگ گفته میشود، از این پارچه برای تولید چادر های مسافرتی با کیفیت خوب استفاده میشود. کد های ثبت شده این کالا در سایت تماما با کلمه sam میباشند.

چادر های تولید شده با پارچه سامسونگ تماما از نوار ضخیم دور تا دور دوخت و فنر ها، کف ضخیم برای استحکام بیشتر زیر چادر، سقف از رو برای جلوگیری از ورود آب در عمق کم، ساک حمل و نقل جودان پشت چرمی و 18 ماه ضمانت فنر ها میباشند.

 


 

پارچه آکسفورد یا ضخیم: نوعی از پارچه گه از قسمت بیرونی یک لایه بافت پارچه ای تنیده شده و طرح دار (بحالت سه بعدی) و از داخل یک لایه پی وی سی ضخیم دارد و ایندو به یکدیگر پرس شده اند، این نوع پارچه از مواد اولیه کره ای تولید میگردد و ضمانت عدم ریختگی و کچلی مواد از نمایندگی اینتکس را دارد. کد های ثبت شده در سایت اینتکس سنتر که متعلق به این دسته بندی از چادر های فنری میباشند با کلمه oxford شروع میشوند.

چادر های فنری تولید شده با پارچه آکسفورد تماما از نوار ضخیم دور تا دور دوخت و فنر ها، کف ضخیم برای استحکام بیشتر زیر چادر، سقف از رو برای جلوگیری از ورود آب در عمق کم، ساک حمل و نقل جودان پشت چرمی و 18 ماه ضمانت فنر ها میباشند.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.