فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهکارهایی برای نگهداری و تمیزکردن تشک بادی

روش اول، تمیز کردن روزمره

ایده آل ترین حالت ممکن، تمیز کردن این محصولات بعد از هر بار استفاده می باشد. اگر چنین کاری برایتان مقدور نبود، بهتر است آن را هر ماه یک بار تمیز کنید. در بدترین حالت ممکن باید آن را هر فصل یک بار تمیز کنید. بسته به میزان استفاده ای که از تشک بادی دارید، به محض مشاهده هرگونه آلودگی بهتر است آن را تمیز کنید.

چند قطره صابون ملایم مایع را در ظرفی از آب بریزید. یک تکه پارچه پاکیزه را به محلول آغشته کنید و با آن به آرامی بر روی همه جای تشک بکشید. توجه ویژه ای به لک ها داشته باشید و در نهایت اجازه دهید تا تشک بادی خشک شود. همینطور پمپ باد آن را نیز دستمال کشیده و بگذارید تا خشک شود. اجازه ندهید تا اطراف و درون پمپ را خاک بگیرد.

می توانید با پاشیدن مقدارکمی از جوش شیرین بر روی تشک خود، موجب کاهش بوی نامطبوع احتمالی نیز باشید. شما باید لایه ای نازک از جوش شیرین بر روی تشک بریزید اما استفاده بیش از حد آن به هیچ وجه ضروری نیست. چند دقیقه ای به آن فرصت داده و سپس با استفاده از جاروبرقی و با احتیاط آن را پاک کنید.

روش دوم، خلاص شدن از دست رطوبت

تشک بادی را به بیرون ببرید. یک یا دوماه یک بار آن را به بیرون و هوای آزاد برده و بگذارید تا در یک روز گرم و آفتابی، مدتی بیرون بماند. نور خورشید موجب می شود تا هرگونه رطوبت و کپک احتمالی تبخیر شده و از بین برود. همچنین می توانید برای مطمئن شدن از ترکیب آب و سرکه استفاده نمائید. ترکیبی از یک لیوان آب و یک لیوان سرکه سفید درست کنید و یک پارچه تمیز یا اسفنج نرم را درون آن زده و بر روی تشک بکشید. سپس با استفاده از فقط آب آن را تمیز کرده و به آن اجازه دهید تا خشک شود. علاوه بر آن می توانید از ترکیب الکل سفید و آب گرم نیز استفاده کرده و همین پروسه را انجام دهید. همچنین استفاده از مواد ضدعفونی کننده مبلمان نیز می تواند در این زمینه کارساز و موثر باشد.

روش سوم، نگهداری صحیح از تشک بادی

به تشک بادی اجازه دهید تا بدون کمک شما، از باد خالی شود. به این منظور معمولا فقط کافی است که درچه باد را کمی فشار دهید تا باد تشک شروع به خالی شدن کند. از نشستن و فشار دادن تشک برای سریع تر شدن این پروسه خودداری کنید. خارج کردن هوا به کمک فشار اضافی بر تشک می تواند به دریچه های باد و محفظه های آن آسیب جدی وارد کند. برای تشک های نازک تر اما می توانید به آرامی  آن را لوله کنید تا باد آن خالی شود. استفاده از پمپ نیز برای این کار ایده آل است. در نظر داشته باشید هنگام لوله کردن محفظه هوای آن را باز کرده باشید. هنگامی که باد آن تخلیه شد تشک را صاف کرده و هر سمت آن را بر روی سمت دیگر تا بزنید تا به یک مربع نازک تبدیل شود.

از یک کاور برای محافظت بیشتر استفاده کنید. به کار بردن کاور می تواند علاوه بر اینکه عمر تشک بادی شما را افزایش دهد، از آن در برابر حشرات، ریختن نوشیدنی و تجمع رطوبت نیز محافظت نماید. یک کاور پلاستیکی زیپدار می تواند این نقش را بر عهده گیرد. در زمان استفاده از تشک کاور را به کار ببرید.

در نهایت از انبار کردن و نگهداری از تشک بادی در جای مرطوب و خیلی گرم جدا خودداری کنید. این کار عمر محصول شما را کاهش می دهد و فشار غیر ضروری را به آن اعمال می کند. به همین دلیل پارکینگ و زیرزمین ها مکان مناسبی به این منظور نیستند. بهتر آن است تا از تشک بادی خود در دمای اتاق نگهداری نمائید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.