فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

معرفی انواع تخت خواب بادی کودکان و طرح ها با رنگ بندی های آن

این نمونه ها اغلب طول کوتاه تری نسبت به مدل های بزرگسالان داشته و در رنگ های شادتری تولید می شوند. تخت بادی کودک وسیله ای بسیار مناسب سفر نیز هست. به این دلیل که به خاطر وزن بسیار کم می توانید آن را به سادگی هرچه تمام با خود به سفر ببرید و از راحتی و آرامش کودک خود در طول سفر اطمینان حاصل کنید. برخی از مدل ها یک بالش کوچک نیز با خود به همراه دارند که خوابیدن روی آن ها را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد. تشک هایی که از لایه های بیشتری ساخته شده باشند و ارتفاع آنها بالاتر باشد را تخت بادی می گویند. برای کودکان به طور مشخص تخت بادی با ارتفاع بالا تولید نشده است. البته نمونه هایی برای کودکان نیز با طرح های عروسکی یا ماشینی ساخته شده اند که در بین کودکان محبوبیت زیادی هم دارند. برای مثال می توان به محصول با شماره 48667 اشاره داشت. این تخت بادی کودک به شکل یک بدنه ماشین بادی و به همراه یک تشک بادی مجزا تولید شده است که برای کودکان از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

بهترین وسیله برای تجربه خواب راحت کودکان در محیطی بهداشتی، تخت خواب بادی کودک می باشد. برای کسانی که به مسافرت و مهمانی می روند و سلامتی کودکشان مهم است، بهتر است از تخت خواب  خودشان استفاده کنند. این مدل ها بسیار سبک و کم حجم بوده که به راحتی قابل حمل باشند. شرکت اینتکس و بست وی نیز خیلی وقت است که در عرضه محصولات بادی فعالیت می کنند، حال برای کودکان نیز تخت های بادی ای تدارک دیده اند که در این مقاله سعی داریم برای شما چند عدد از انها را توضیح دهیم.



تخت خواب بادی انگری بردز
این تخت خواب محصول شرکت بست وی می باشد که برای کودکان تولید شده است. رنگ بسیار شاد و جذابی دارد که هر کودکی را به خود جذب می کند. یک پتو نیز همراه آن وجود دارد تا دیگر نیاز به حمل وسیله اضافی نداشته باشید. طرح پرندگان خشمگین بر روی پتو نیز وجود دارد تا کاملا مناسب کودکان باشد. مناسب سنین 3 تا 6 سال می باشد. جنس آن نیز از جیر می باشد تا از تعریق بدن جلوگیری کند و همچنین لطافت بسیار زیادی داشته باشد.


تخت خواب بادی کودک همراه با چراغ خواب


یک تخت خواب بادی بسیار زیبا و شگفت انگیر ساخت شرکت بست وی. این تخت خواب که برای کودکان 2 تا 4 سال طراحی شده است، روکش جیر دارد تا در عین لطافت بسیار نرم باشد. در دو رنگ صورتی و آبی تولید می شود که برای دختر و پسر خود بتوانید تهیه کنید. چراغ خواب تخت بادی چند رنگ بوده که باعث شده تا کاملا منحصر به فرد شود. کودک در زمانی که نمی تواند بخوابد با چراغ خواب سرگرم شده و کم کم به خواب شبانه برود. پشتی ای نیز تعبیه شده تا در زمانی که قبل از خواب به کتاب خواندن می پردازند، بنشان راحت باشد. دارای یک پمپ باد دستی دوبل است تا بتوانید هرکجا که نیاز داشتید به نصب و راه اندازی آن اقدام کنید. پمپ باد آن نیز دارای 18 ماه گارانتی نمایندگی اینتکس می باشد.


تخت خواب بادی دو تکه نوجوانان

 

یک طرح بسیار خلاقانه و کاربردی از شرکت اینتکس. این تخت خواب بادی که مخصوص نوجوانان طراحی شده است، دو تکه می باشد و لبه هایی دارد که باعث می شود فرد استفاده کننده در خواب به بیرون از تخت پرت نشود. روکش جیری که دارد باعث شده تا بسیار نرم و لطیف باشد. رویه آن نیز خوشخواب کامفورت می باشد تا یک خواب شیرین و راحت را داشته باشند. همراه این تخت بادی یک پمپ دستی نیز وجود دارد تا فرزند شما در مسافرت نیز بتواند از آن استفاده کند. کیف نیز همراه این محصول وجود دارد تا راحت تر به حمل نقل آن بپردازید.

حتما قبل از خرید ابعاد این محصولات را چک کنید تا با قد و سن کودک شما همخوانی داشته باشد و در صورت مشکل با کارشناسان فروش و مشاوران ما با شماره تماس 66121416-021 صحبت کنید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.