فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

معرفی جامپینگ بادی بزرگ و کودک اینتکس

 Campeón de Trampolín که احتمالا چیزی مثل قهرمان پرش بتوان آن را معنی کرد. او تا 96 سالگی و تا آخرین روزهای عمرش همچنان به پریدن بر روی ترامپولین علاقه داشت و از آن لذت می برد. امروزه ترامپولین وسیله ای محبوب در بین مردم می باشد که بسیاری از افراد از پریدن بر روی آن لذت می برند. مدل های امروزی این وسیله برای افراد با توانایی های گوناگون ساخته و پرداخته شده است و نمونه های مخصوص کودکان آن نیز در بازار وجود دارد. هرچند ترامپولین وسیله ای جذاب و خواستنی است اما برای بازی با آن نیاز به تمرین و مهارت می باشد. همین امر استفاده از آن را برای کودکان با سنین پایین کمی با احتیاط همراه می سازد.

جامپینگ بادی بزرگ

از زمانی که محصولات بادی ساخته شده اند، وسایل مختلف بادی کم کم جای خود را در بین مردم باز کرده اند. جامپینگ بادی از جمله محصولات بادی است که در ابعاد متنوعی تولید شده است. جامپینگ هم مانند ترامپولین برای پریدن ساخته شده است با این تفاوت که برای لذت بردن از آن لازم نیست ژیمناستیک کار باشید. قدرت ارتجاعی جامپینگ ها بسیار کمتر از یک ترامپولین می باشد به این صورت که جنبه ورزشی و نمایشی جای خود را به تفریح و لذت کودکانه داده است. جامپینگ بادی بزرگ معمولا در ابعاد چندین متری و به صورت قلعه های بادی در سرتاسر جهان ساخته شده است و در مجموعه های تفریحی ورزشی می توان به آن دسترسی داشت. ابعاد این وسایل بازی به گونه ای است که همزمان می تواند تا ده نفر یا بیشتر، افراد بزرگسال را نیز در خود جای دهد. جامپینگ بادی بزرگ معمولا به یک موتور پمپ باد قدرتمند متصل است که فشار باد را به طور مداوم در این وسیله در اندازه مورد نظر نگاه می دارد. این محصولات برای استفاده کودکان نیز مناسب هستند. اما با توجه به در دسترس نبودن آن ها در همه جا، مدل های کوچک آن نیز برای کودکان با سن و سال پایین تر می تواند بسیار لذت بخش و مفرح باشد.

جامپینگ بادی اینتکس، جامپینگ بادی کودک

به این منظور و برای استفاده کودکان، شرکت هایی نظیر اینتکس اقدام به تولید جامپینگ بادی کودک کرده اند. مدلِ اینتکس آن یک وسیله کاملا بی خطر است که میزان پرش و خاصیت ارتجاعی بسیار کمتری نسبت به ترامپولین داشته و این فعالیت لذت بخش را برای کودک بدون هیچ گونه ضرری مهیا می سازد. این وسایل بازی می توانند تا حدودا 60 کیلوگرم وزن را تحمل کنند و به واسطه کف بادی نرم و راحتی که دارند بازی با آن ها بسیار لذت بخش بوده و می تواند به تخلیه انرژی اضافی کودک شما کمک شایانی کنند. به این ترتیب دو کودک به صورت همزمان می توانند از این وسیله بازی استفاده کرده و لحظات شادی را سپری کنند.

 

جامپینگ بادی اینتکس را می توانید به سادگی هرچه تمام در فضای کوچکی جای داده و یا آن را با خود به سفر نیز ببرید. بچه ها از طرفداران پر و پا قرص آن هستند که به راحتی می توانند در محیطی با امنیت کامل به بازی مشغول شوند. این وسیله با طول و عرض حدودی کمتر از دو متر در هر مکانی قابل اجرا و نصب  استفاده می باشد و به عنوان وسیله بازی در منزل، مهد کودک ها و مجموعه های تجاری تفریحی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما شاید نگران این باشید که جامپینگ بادی خانگی من ممکن است به سادگی سوراخ شود و دیگر قابل استفاده نباشد. در این رابطه باید گفت که خیالتان راحت باشد. علاوه بر اینکه این محصولات کاملا با دوام هستند و به سادگی پاره نمی شوند، در صورتی که به صورت ناخواسته محصول شما دچار سوراخ شدگی شد به راحتی می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در بسته بندی آن قرار دارد اقدام به تعمیر آن کرده و از آن مجددا استفاده نمائید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.