فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

مقایسه بهترین قایق های بادی اینتکس

قایق بادی مارینر

در سایت رسمی اینتکس قایق های بادی مارینر جزو سری قایق های حرفه ای دسته بندی شده اند. مارینر از بزرگترین و حرفه ای ترین محصولات اینتکس به شمار می رود. این قایق برای ماهیگیری و قایق رانی در آب های عمیق مناسب بوده و به خاطر ویژگی هایی که در ساخت آن رعایت شده است از امن ترین تولیدات این شرکت می باشند. مارینر 4 یک قایق بادی اینتکس با کیفیت بوده که به خاطر کارآیی، بهره وری و دوام آن مشهور است. این قایق تمامی امکانات لازم برای ماهیگیری بر آب های یک دریاچه، قایقرانی لذت بخشی در رودخانه های آرام و یا یک سفر دریایی ماجراجویانه را دارا می باشد. به دلیل اینکه مارینر 4 از پی وی سی مقاوم و سخت تولید شده است و همچنین از یک کف باد شونده بهره می برد بسیار سر سخت بوده و قابلیت حرکت در تقریبا تمامی آب ها را دارد. اینتکس بیش از چهل سال است که قایق های بادی با کیفیتی تولید می کند. اهداف کمپانی شامل امنیت، ارزشمندی، راحتی و خوشی در مارینر 4 بوضوح دیده می شود. اینتکس بر اولویت خلاقیت پا فشاری کرده و امتیاز بالای کاربران در سرتاسر جهان که به مارینر 4 داده اند گواهی بر این مدعا است.


بهترین قایق بادی

قایق های اکسکروژن، سی هاک، چلنجر و اکسپلورر  نیز از سری قایق های اسپورت اینتکس می باشند که مختصری راجع به آن ها توضیح خواهیم داد.

مدل اکسپلورر300 در واقع یک مدل مناسبِ شروع برای کسانی است که قایق بادی نداشته اند. این محصول جمع و جور است و تا 3 نفر را پشتیبانی می کند. البته وزن قابل تحمل برای آن 185 کیلوگرم بوده و برای نوجوانان یک قایق ایده آل به شمار می رود.

چلنجر 3 قایقی است که کلی جا برای جا دادن 3 نفر را در خود دارد و حدود 255 کیلوگرم وزن را تحمل خواهد کرد. چلنجر برای ماهیگیری و قایقرانی مناسب است و به سادگی آسیب نمی بیند. این قایق بادی با این ابعاد قیمت بسیار مناسبی داشته و خرید آن بسیار به صرفه است.

سی هاک 4 تولیدی شرکت اینتکس قایقی مقرون به صرفه است که تا 4 نفر بزرگسال را حمل می کند. چه قصد ماهیگیری و چه قصد شناورماندن بر روی رودخانه را داشته باشید، برای خانواده هایی که بچه دارند و یا کسانی که قصد گرفتن چند ماهی به سرشان زده، سی هاک 4 مناسب است. این قایق بادی نسبت به قیمت فروشش ارزش بالایی دارد. مناسب برای قایق رانی تفریحی و ماهیگیری و رودخانه های آرام، سی هاک 4 به همراه هرچیزی که برای زدن به آب احتیاج داشته باشید عرضه می شود. قایق بادی سی هاک از پی وی سی بسیار محکم ساخته شده است که در برابر سایش، ضربه، و نورخورشید مقاومت می کند و به شما اجازه می دهد با اعتماد به نفس بیشتری از تفریح خود لذت ببرید. همچنین پی وی سی به کار رفته در برابر بنزین، روغن و آب شور تاثیری نخواهد پذیرفت. سی هاک شامل دو محفظه باد برای امنیت بیشتر، یک کف باد شونده که در عین راحتی محکم نیز می باشد، پاروهای محکم، صندلی های بادیو یک طناب دور نیز می باشد. دو جای قلاب هم برای سی هاک در عقب در نظر گرفته شده است تا بتوانید با دوستانتان از ماهیگیری لذت ببرید. سیهاک تاییدیه گارد ساحلی امریکا را نیز دارد. گرچه این قایق زیاد مناسب استفاده در آب های دریا نیست.

قایق بادی اکسکروژن با ظرفیت چهار نفره برای گذراندن یک روز بر سطح دریاچه عالی است. چه هدفتان ماهیگیری باشد یا کمپینگ و یا قصد چرخ زدن اطراف دریاچه را داشته باشید. سبک و جمع و جور، این قایق بادی در چشم به هم زدنی برای انداختن به آب نصب و آماده می شود. اکسکروژن از کف باد شو و بدنه سه لایه بهره می گیرد و دوام بالایی دارد. همچنین معادل وزن 400 کیلوگرم توان حمل بار دارد.

انتخاب یک محصول مناسب گرچه می تواند گمراه کننده به نظر بیاید اما با توجه به نوع استفاده و تعداد افراد، و همچنین بودجه ای که برای آن در نظر دارید می توانید بهترین قایق بادی اینتکس مناسب برای خود را پیدا کرده و از آن لذت ببرید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.