فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

کاربرد های دیگر استخر بادی

استخر ماهی

 اگر از استخر بادی خود مدت ها است که استفاده ای نمی کنید می توانید آن را به یک آکواریوم فضای باز تبدیل کرده و حوضچه ای برای ماهی ها درست کنید. ممکن است بسته به کارتان نیاز به فضایی داشته باشید که بچه ماهی پرورش دهید. استخر بادی بلااستفاده شما می تواند بهترین وسیله برای رفع این احتیاج باشد. 

یخچال

یخچال های سنتی در شرایطی که دسترسی به برق نباشد وسایل جالب و کارآمدی هستند. جالب تر از آنها یک استخر بادی عمیق پر از یخ می باشد که تعداد زیادی نوشیدنی را در خود جای داده باشد. این ایده برای مهمانی های فضای باز و رویداد های خاص بیرون از شهر به نظر بسیار جالب می آید. یخچال های پلاستیکی معمولا برای روی آب و با اندازه کوچک تر تولید می شوند. دفعه بعدی که یک مهمانی فضای باز داشتید استخر بادی خود را برداشته و باد بزنید، آن را پر از یخ کرده و انواع آب و دلستر و نوشیدنی های خود را در آن قرار دهید. هم ایده کارآمدی است و هم به چشم جذاب بنظر می رسد.

باغچه

شما هم جزو آن افرادی هستید که در آپارتمان زندگی می کنند اما آرزوی داشتن یک باغچه شخصی را دارند؟ اگر درست حدس زده باشید تمام چیزی که به آن احتیاج خواهید داشت یک استخر بادی، مقداری خاک و گیاه یا سبزیِ مورد علاقه تان خواهد بود. مثل این است که یک باغچه قابل جا به جایی خواهید داشت، زمانی که نمی توانید تصمیم بگیرید کجا برای آن بهترین جای ممکن است.


مخزن بادکنک های جنگی

راستش را بخواهید این یک ایده ی پر از نبوغ و خلاقیت نیست ولی خب ارزش اشاره کردن را دارد. آیا تا به حال شده دیوانه وار به یک جنگِ آبی بادکنکی فکر کرده باشید ولی وقت شروع به خاطر زمین ناهموار کلی از بادکنک هایتان ترکیده باشند؟ تازه برای پر کردن بادکنک های بیشتر زمان ارزشمندی را وسط جنگ از دست خواهید داد. به نظر من بهتر است همه آن بادکنک های پر از آب را در یک استخر بادی بگذارید چرا که آن جا جایشان امن خواهد بود. حتی گاهی پریدن در یک استخر بادی پر از بادکنک های آب هم خودش جور تفریح است.

استخر شن

مطمئن نیستم که بچه های این دور و زمانه هم به همان اندازه که ما علاقه داشتیم لب ساحل شن بازی کنیم، به این کار علاقه مند باشند اما اگر اینطور باشد تمام چیزی که احتیاج خواهید داشت یک استخر بادی و مقداری شن است. کودک را درون استخر قرار دهید. اگر علاقه مند باشید خودتان هم می توانید وارد آن شوید! و کودک تان در این محصول بادی شنی کلی تفریح خواهد داشت.

استخر توپ

البته ما این مورد را به خوبی می دانیم که استخرهای توپ مفرح بوده اند و همیشه خواهند بود. محصول بادی خود را بردارید و با توپ های مرغوب پلاستیکی آن را پر کنید و یک استخر توپ بسازید. در فضای باز و یا در منزل، با آب و یا بدون آب، شک نکنید که این استخر توپ تفریحی بسیار پرطرفدار برای کودکان خواهد بود.

محوطه بازی

اگر کودک شما طرفدار شن یا توپ نیست فقط کافیست که استخر بادی تان را پر از اسباب بازی و وسایل مورد علاقه او کنید. حالا شما یک محوطه بازی برای خودتان درست کرده اید. اینطور هم کودکتان سرگرم خواهد بود و هم خیال شما کمی راحت تر می شود. 

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.