فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

کدام پمپ باد خانگی برای من مناسب تر است؟

با در نظر داشتن این که هرکدام از انواع پمپ باد به منظور خاصی و برای رفع نیاز ویژه ای طراحی شده اند، اما همگی آن ها یک کار را انجام می دهند. دمیدن باد از طریق یک نازل برای باد زدن هر چیزی که نیاز به باد کردن داشته باشد. اما تفاوت های جزئی نیز در هر کدام از این محصولات وجود دارد که آن را از دیگری متمایز می کند.

پمپ باد خانگی

تقریبا همه انواع پمپ ها را می توان در منزل نیز استفاده کرد. اگر محصولی کوچک مانند یک اسباب بازی بادی خریداری کرده اید و یا قصد خرید آن را دارید، پمپ باد دستی سایز کوچک برای شما مناسب خواهد بود. این مدل هیچ گونه نیازی به برق نداشته و ابعاد کوچکی نیز دارد و با چند بار تلنبه زدن با آن می توانید یک محصول بادی با سایز کوچک را به راحتی باد کنید. اما در محصولات بزرگتر نظیر تشک بادی این نوع پمپ جوابگو نخواهد بود. چرا که علاوه بر ناکافی بودن توانِ آن برای باد زدن، این پروسه مدت زمان بسیار بیشتری را تلف خواهد کرد.

پمپ باد دستی

انواع پمپ دستی در سایز های مختلف وجود دارند که توسط اینتکس و بست وی عرضه شده اند. علاوه بر پمپ باد دستی کوچک که به آن اشاره شد، سه سایز بزرگتر از آن و یک نوعِ پدالی نیز موجود می باشد که با استفاده از پا می تواند عمل باد زدن را انجام دهد. به عنوان مثال اگر شما یک قایق بادی بزرگ خریداری کرده اید، به یک پمپ باد سایز بزرگ یا اصطلاحا دوبل نیاز خواهید داشت. این مدل علاوه بر توان بیشتر، می تواند محصولات بزرگ را در مدت زمان کمتری باد زده و کارتان را راه اندازد. برای محصولات متوسط نیز می توانید از مدل های پمپ با ظرفیت متوسط استفاده کرده و اگر حوصله تلنبه زدن دستی را ندارید با تهیه یک پمپ پدالی می توانید با استفاده از پاهای خود این عمل را انجام دهید. البته توان و حجم بادِ مدل پدالی از مدل دوبل بسیار کمتر می باشد. به طور کلی پمپ باد دستی برای محصولات کوچکتر و همچنین برای جاهایی که به برق دسترسی نداشته باشیم کاربرد دارد.

پمپ باد برقی

اما در شرایطی که به برق دسترسی داشته باشید راحت ترین گزینه استفاده از یک پمپ باد برقی می باشد. از این مدل می توان برای باد زدن انواع تخت و تشک بادی و در تنها چند دقیقه به راحتی استفاده کرد. البته بر روی بسیاری از مدل های تخت بادی، یک پمپ سرخود نیز بر روی بدنه متصل است و نیازی به خرید آن به صورت مجزا نیست. باد زدن یک استخر بادی بزرگ به وسیله یک پمپ دستی می تواند زمان گیر بوده و انرژی زیادی از شما بگیرد. در این شرایط است که مدل های برقی خود را نشان می دهند و زحمت شما را بسیار کمتر خواهند کرد. از مزیت های یک پمپ باد برقی علاوه بر سهولت کار و اتلاف زمان کمتر، می توان به قابلیت مکش در کنار دمیدن نیز اشاره کرد. به این مفهوم که شما در حالی که می توانید در مدت زمان کوتاهی محصول خود را باد کرده و آماده استفاده نمائید، می توانید در همان مدت نیز محصول خود را از باد خالی کرده و آماده جمع آوری کنید. پمپ باد برقی نیز در دو سایز کوچک و بزرگ ارائه شده است و علاوه بر آن، یک مدل قابل اتصال به شارژر خودرو نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید در جایی که به برق شهری دسترسی ندارید، با اتصال این پمپ باد فندکی به خودرو، محصول خود را باد بزنید. استفاده از پمپ باد برقی می تواند برای محصولات بادی بزرگتر و متوسط به کار آمده و انتخاب خوبی باشد.

 

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.