فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

کوهنوردی با چادر مسافرتی، کیسه خواب، کوله پشتی و زیرانداز پاویلو

چادر مسافرتی پاویلو
برای کسانی که به کوه نوردی های طولانی وطاقت فرسا می روند، خواب شبانه بسیار مهم می باشد و حتما نیاز به یک استراحت خوب فارغ از سرمای بیرون دارند. توجه داشته باشید برای کوه نوردی های بلند مدت به هیچ عنوان به تنهایی اقدام نکنید چراکه در صورت گیر افتادن کسی نیست که به یاری شما بی آید. اگر قصد دارید دو نفره به کوه بروید، چادر مسافرتی دو نفره کوه نوردی پاویلو یک انتخاب حرفه ای و به صرفه می باشد. با لچکی هایی که دارد باعث می شود باد شکسته و کمتر به داخل نفوذ کند. در زمانی که کل سازه برپا می شود یک حالت گرد و نیم داریه به خود میگیرد که همین سبب شکست باد و مقاومت بیشتر چادر در مقابل آن می شود. این مدل دو نفر خواب می باشد و قیمت مناسبی نیز دارد. زیره چادر کوه نوردی از پلاستیک ضخیم می باشد که در هم تنیده شده اند، به همین جهت مقاومت خوبی در مقابل آب و سرما دارد. جنس پارچه رویه نیز از پلیستر می باشد که در برابر آب مقاوم است ولی به صورت کلی ضد آب نمی باشد. برای کسانی که نفرات بیشتری دارند نیز چادر مسافرتی وجود دارد که البته هزینه های بیشتری را در بر دارد ولی امکانات آن تفاوتی ندارد. تمام این چادر ها گیره هایی همراه خود دارند که کل سازه چادر را به زمین میخ می کنند و در مقابل باد شدید به پایداری آن کمک بسیار زیادی می کند.


 

کیسه خواب های پاویلو


بهترین کیسه خواب با قیمت پایین نیز موجود می باشد که داخل آن از الیاف هایی استفاده شده است که از نسبت به مدل اتلاف حرارت جلوگیری می کند. البته قبل از سفر به کوه حتما درباره کمترین و بیشترین دما آن تحقیق کنید. برای کوه هایی که دمای آن به -1 به بالا می رسد بهتر است از کیسه خواب -19 استفاده کنید. این مدل به صورت مومیایی می باشد که بهترین گزینه برای ورزش حرفه ای و خواب در مناطق سرد سیر می باشد. مدل های مومیایی کیسه خواب کل بدن حتی سر و گردن را پوشش می دهد به همین جهت اتلاف حرارت بسیار کمی دارد. قیمت آن نیز به نسبت سایر مدل های بازار کمتر می باشد، همچنین بارکد نیز بر روی آن ثبت می باشد تا از اصالت آن اطمینان داشته باشید.


کوله پشتی پاویلو

 

کوه نوردی همراه با پیاده روی های طولانی می باشد، پس شما حتما نیاز به یک کوله پشتی مقاوم و جادار دارید. کوله پشتی های پاویلو ابعاد مختلفی دارند که شما باید قبل از خرید به استفاده و جای مورد نیاز خود دقت کنید. جنس این کوله ها نیز از پلیستر می باشد که بر اساس گفته های شرکت سازنده ضد آب است. جای مخصوص برای گره زدن کیسه خواب دارد و از داخل فضارا اشغال نمی کند. با گیره هایی که دارد به دور کمر و سینه چفت می شود تا وزن کوله پشتی بر تمام بدن تقسیم شده و از خستگی زود هنگام شانه ها جلوگیری کند.


 

زیر انداز مسافرتی پاویلو

برای کسانی که به کوهستان می روند همیشه آب وجود دارد و ممکن است خواب شبانه آنان را با مشکل روبرو کند. به همین سبب شما باید از پد های خواب یا زیر انداز مسافرتی استفاده کنید که ضد آب می باشند و به آب اجازه نفوذ به کیسه خواب شمارا نمی دهند. البته خود کیسه خواب ها و چادر مسافرتی به تنهایی مقاومت خوبی دارند ولی برای اطمینان بهتر است از یک زیر انداز نیز استفاده کنید.


 

تمامی این محصولات کاملا حرفه ای بوده و برای ورزشکاران یا افراد عادی طراحی شده اند. کارایی بسیار بالایی داشته و از طرف دیگر قیمت بسیار کمی دارد که حتی افرادی که تازه پا به عرصه کمپینگ گذاشته اند بتوانند یک تجربه ناب و زیبا را داشته باشند.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.