فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

استخر بادی کودک و بزرگ اینتکس

البته حالا اوضاع فرق کرده است. در حال حاضر این وسیله جذاب و مهیج جای خود را در بین سبد خرید بسیاری از مردم باز کرده است و به این ترتیب تعداد بسیار بیشتری از افراد می توانند لذت آب تنی در یک روز آفتابی را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنند. استخر بادی بزرگ از آن وسایلی است که روزی جز یک رویای دوست داشتنی بیشتر نبود. تا چند دهه قبل چه کسی فکرش را می کرد که یک روز چیزی مثل استخر را در یک جعبه کوچک تحویل گرفته و با استفاده از تلنبه آن را به جایی برای شنا کردن تبدیل کند. البته چنین چیزی سال ها است که بخشی از واقعیت زندگی مردم شده و افراد بسیار زیادی در گوشه و کنار جهان از مزایای آن استفاده می کنند.


استخر بادی کودک اینتکس

شرکت اینتکس از پرچم داران تولید محصولات بادی در جهان به شمار می رود و محصولات متنوعی در زمینه های مختلف تولید می کند. استخر بادی از جمله این تولیدات می باشد که شرکت اینتکس با دقت و سلیقه خاصی در این زمینه مشغول است. مدل های کودک تولید شده توسط این شرکت، به لحاظ طراحی متنوع و جذاب بوده و قیمتِ خرید خوبی نیز دارند. استخر بادی کودک اینتکس معمولا بسیار سبک است و به راحتی می توان آن را جا به جا نمود. همین قابلیت به شما این اجازه را خواهد داد تا با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و در زمانی که دیگر نیازی به آن نداشتید باد آن را خالی کرده و تا استفاده بعدی در گوشه ای از کمد خود جای دهید. همینطور به واسطه بسته بندی بسیار کم حجم این محصولات، می توانید آن را در جعبه قرار داده و با خود به مسافرت نیز ببرید. استخر بادی کودک اینتکس را می توانید در فصل سرد نیز استفاده کنید. کافی است کمی توپ رنگی و اسباب بازی داخل آن بریزید و یک محوطه بازی جذاب برای کودک خود دست و پا کنید.


استخر بادی بزرگ

تا مدت های طولانی، وقتی سخن از استخر بادی به میان می آمد مردم آن را وسیله ای برای تفریح و سرگرمی کودکان می دانستند. چرا که انواع مدل های آن برای کودکان، تنها محصولات قابل ساخت محسوب می شدند. امروزه اما این محصولات با ابعادی بزرگ تر و مقاوم تر نیز ساخته شده اند که می تواند تا میزان قابل توجهی آب را در خود نگه داشته و تحمل کند. یکی از این محصولات که اتفاقا توسط تیم اینتکس نیز تولید شده است سِری استخر بادی بزرگ یا همان ایزی سِت می باشد. ایزی ست بزرگترین مدل بادی این شرکت، در واقع ترکیبی از دو ساختار بادی و پیش ساخته را در هم تلفیق کرده است و ساده ترین راه اندازی و نصب را در بین مدل های بزرگ اینتکس دارا است. ساختار این استخر به این گونه است که دارای یک حلقه بادی در قسمت بالایی آن است که وظیفه آن حفظ تعادل استخر و مانعی برای بیرون ریختن آب می باشد. بدنه این محصول اما از جنس پی وی سی الیاف دار می باشد و در قسمت داخلی، طرحی شبیه به کاشی های آبی بر روی آن کار شده است که به زیبایی آن افزوده است. ایزی ست یک استخر بادی بزرگ به حساب می آید و می تواند چندین هزار لیتر آب را در خود جای دهد. بسیاری از خانواده هایی که توان مالی لازم برای ساخت یک استخر بتنی در حیاط منزلشان را ندارند و یا دلیلی برای آن نمی بینند، با دیدن ایزی ست جزو طرفداران آن شده و با هزینه اندکی صاحب یک استخر بادی بزرگ شده اند.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.