فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

انواع اسباب بازی بادی کودک اینتکس

برخی از وسایل بازی مانند اسباب بازی لگو به کودک کمک می کند تا مفهوم ریاضی، علوم و قدرت حل مساله را فرا بگیرد. همچنین به او کمک می کند تا ماهیچه های دست خود را پرورش داده و در آینده نزدیک وقتی به مدرسه خواهد رفت راحت تر از بقیه همکلاسی هایش قلم به دست بگیرد. در حالی که به نظر اسباب بازی ها جنبه تفریحی و سرگرمی دارند، در عین حال ابزار یادگیری بسیار ارزشمندی نیز هستند که آینده کودک شما را شکل خواهند داد. از دید کودک، آن ها فقط یک سری وسیله نیستند. بلکه همراه، معلم و بهترین دوستی هستند که آن ها را در دنیایی بزرگ و پر از ابهام راهنمایی می کند. با فراهم کردن وسایل بازی امن و موقعیت های بازی برای کودک خود، در واقع به او آموزشی را می دهید که در سال های اولیه زندگی به آن نیاز دارد تا با شادی، اعتماد به نفس و قدرت از آن عبور کند.

خرید اینترنتی اسباب بازی

فروشگاه اسباب بازی در تهران هم به طور سنتی و مغازه ای و هم به صورت اینترنتی رایج است. با توجه به تغییراتی که در رفتار همه ما به واسطه پیشرفت تکنولوژی ایجاد شده است، خرید اینترنتی اسباب بازی به امری رایج در بین مردم تبدیل شده است. از جمله مزایای این خرید اینترنتی می توان به صرفه جویی در زمان و انرژی، مقایسه قیمت ها، دسترسی 24 ساعته، عدم وجود صف و جستجوی آسان تر اشاره کرد. اسباب بازی بادی یکی از انواع این محصولات است که احتمالا در بسیاری از فروشگاه ها نیز با آن مواجه شده اید. در نمایندگی اینتکس نیز وسایل بازی بادی که توسط تولیدکنندگانی نظیر اینتکس ارائه شده اند، موجود و قابل خریداری می باشد. بسیاری از این وسایل بازی را می توان در استخر بادی و وان بادی استفاده کرد و برخی دیگر قابل استفاده خارج از آب و در داخل منزل نیز هستند.

اسباب بازی بادی اینتکس

اینتکس در زمینه اسباب بازی بادی نیز محصولات متنوع و جالب توجهی ارائه نموده است. از ساده ترین و خلاقانه ترین مدل های این وسایل بازی می توان به توپ استخری اشاره کرد. در بسته های 100 تایی و با کد کالای 49602 ، این توپ های رنگی را می توانید در یک استخر بادی و یا به تنهایی استفاده کنید. این محصولات گرچه بسیار ساده و ابتدایی هستند اما با آن ها می توانید بازی های زیادی انجام دهید که تاثیرات بسیار خوبی بر رشد روانی فرزندتان خواهد داشت. مثلا بازی با این توپ ها می تواند به یادگیری رنگ ها و آشنایی اولیه با اعداد و مفهوم ریاضی در ذهن کودک منجر شده و در عین حال موجب شادی و نشاط او را فراهم بیاورد. علاوه بر آن این توپ ها را می توانید به صورت جداگانه و در هنگام استحمام کودک خود به کار برده و این فعالیت را برایش لذت بخش تر سازید.

یکی دیگر از محصولاتی که اینتکس برای بازی کودکان طراحی کرده است بشقاب پرنده بادی می باشد. این وسیله با کد 57501 ، در واقع یک دیسک پرنده بادی یا همان فریزبی بادی است که باید آن را در چند حلقه بادی بیندازید. هرکدام از حلقه ها قطر مشخصی داشته و امتیاز خاصی دارند. این وسیله مناسب بازی کودکان 6 سال به بالا است که می توانند در کنار خانواده به انجام آن بپردازند. این محصول 1.5 کیلوگرم بیشتر وزن نداشته و می تواند تفریحی لذت بخش حتی در سفر به شمار رود.

برای کودکان با سنین پایین تر اما عروسک وان بادی با کد 58590 در چندین طرح جذاب و به شکل حیوانات مختلف موجود می باشد. این عروسک ها را می توانید در وقت حمام فرزندتان و یا برای بازی روزمره او تهیه و استفاده کرده و مطمئن باشید که ساعت ها با آن سرگرم خواهد شد. این عروسک ها از جنس پی وی سی یا پلاستیک بسیار با کیفیت تولید شده اند که هیچگونه حساسیت و ناراحتی برای کودک شما به همراه نخواهند داشت و اصطلاحا برای بازی کودکان امن هستند. عروسک وان بادی تنها 30 گرم وزن داشته و بسیار سبک و نرم است. همچنین این وسایل بازی نیازی به پمپ باد نداشته و با دهان نیز قابل بادزدن هستند. علاوه بر نمونه هایی که ذکر شد، مدل های دیگری از اسباب بازی بادی مانند کیسه بوکس بادی، پارک آبی دایناسور و گهواره کودک بادی توسط اینتکس طراحی و تولید شده است که می توانید آن ها را مشاهده و خریداری نمائید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.