فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

انواع تشک مواج سلولی، خانگی و بیمارستانی ضد زخم بستر

بهترین گزینه برای بیماران در بستر که تحرک ندارند، تشک مواج سلولی است. این محصول با انتقال و پر خالی کردن باد درون سلول ها به صورت متناوب، باعث می شود که ماساژ به کمر و باسن فرد داده شود و در کنار آن بدن روی لایه ای متحرک باشد تا حس حرکت در بین سلول ها و پوست ایجاده شده و از زخم بستر جلوگیری کند. همچنین اگر بیمار شما تا الان مبتلا به زخم بستر شده است، مشکلی وجود ندارد چراکه این تشک های مواج میتوانند به درمان نیز کمک کنند و حتی زخم بستر های شدید را نیز از بین ببرند. یک پمپ ایر داکتر در نظر گرفته شده است که انتقال باد درون سلول ها را به خوبی انجام دهد و جدا از بحث درمانی، ماساژ خوبی نیز به بدن می دهد. انواع و مدل های بسیاری وجود دارد. از تشک مواج ویلچیری، تا سلولی و زنبوری که هرکدام کاربرد منحصر به خود را دارند. اکثر بیمارستان های پیشرفته جهان از این تشک ها برای راحتی بیماران خود استفاده می کنند.

توضیح شماره 2:

این محصولات به تشک بیمار و بیمارستانی نیز شهرت دارند. از تشک مواج برای بهبود و جلوگیری از بروز زخم بستر بیمارانی که از تحرک کمی برخوردارند استفاده می گردد. امروزه تشک مواج در دو نوع ساده و سلولی در بازار یافت می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربرد های خاص خود هستند که در ادامه در مورد هر یک اطلاعاتی جامع را ارائه خواهیم نمود و به نقاط قوت و ضعف هر یک از آن ها اشاره ای خواهیم کرد با ما همراه باشید.


تشک مواج زنبوری یا تخم مرغی چیست؟

به تشکی که سلول های بادی آن شبیه به لانه زنبور یا شانه تخم مرغ است، تشک مواج زنبوری یا تخم مرغی میگویند.
برای افرادی که طول درمان کوتاهی دارند و نیاز به استراحت زیادی ندارند بسیار تشک مناسبی است. همچنین برای افراد کم وزن مناسب بوده و به خوبی با پمپ ایر داکتر خود به بهبود بیمار کمک می کند.

تشک مواج ساده

این محصولات برای بیمارانی همچون شکستگی لگن، کمر، پا و ... که احتیاج به استراحت کوتاه مدت دارند و قادر به جابه جایی نمی باشند مناسب است. تشک مواج ساده با طراحی منحصر به فرد خود مانع از بروز زخم بستر می گردند. این تشک ها دارای موج های به اندازه چهار عدد کف دست می باشد و سبب می شود که فشار روی یک قسمت از بدن متمرکز نشود و همچنین سطح تکیه گاه بدن افراد را تغییر می دهد. وزن بسته بندی این محصولات بین 5/2 – 4 متغیر است و دارای تحمل وزنی بین70-85 کیلوگرم می باشد. افزون بر این میزان تولید هوای این محصولات 3-6 لیتر می باشد. لازم به ذکر است که این نوع تشک مواج قابلیت تعمیر دارند و در صورت آسیب دیدن می توانید از برچسب تعمیراتی که برای آن ها تعبیه گشته است بهره بگیرید و نشتی آن را رفع کنید. کشورهای همچون چین و کره انواع تشک های مواج ساده را تولید و به بازار عرضه می کنند. اکثر این محصولات دارای فیوز اطمینان، ضربه گیر لرزشی موتور و پمپ باد می باشند.

تشک مواج سلولی چیست؟

تشک مواجی که از سلول های بادی استوانه ای شکل که در کنار یکدیگر چیده شده اند تشکیل مشود، به مواج سلولی معروف میباشند، اگر بیمار شما سنگین وزن بوده یا زخم بستر شدیدی دارد، حتما باید از تشک مواج سلولی یا تشک مواج لیزری استفاده کنید. هر بار که پمپ باد هارا خالی میکند، یکی در میان یکی را پر فشار و دیگری را کم فشار می کند که به بدن فرد حس تحرک می دهد و از زخم بستر گرفتن جلوگیری می کند. بسیار مناسب درمان های طولانی می باشد.

توضیحات بیشتر تشک مواج سلولی:

این محصول برای بیمارانی که بیشتر در معرض زخم بستر هستند و یا از زخم بستر رنج می برند یک گزینه عالی است. تشک مواج سلولی دارای منافذ ریز و لیزی هستند که مقداری از هوای داخلی سلول را به بیرون منتقل می کنند و سبب گردش بهتر هوا می گردند. تعداد سلول های هوای این محصولات بین 16- 21 عدد متغیر است این سلول ها سبب می شوند که تکیه گاه بیمار در سطح بیشتری عوض شود و فشار به صورت متمرکز روی یک قسمت از بدن نباشد. لازم به ذکر است که این سلول ها قابل تعویض و تعمیر هستند. وزن بسته بندی این محصولات بین 2/10 – 13 کیلوگرم متغیر است و دارای تحمل وزنی بین 110-140 کیلوگرم می باشند از این رو افراد با وزن زیاد به راحتی می توانند از تشک مواج سلولی بهره بگیرند. جنس بدنه این محصولات از pvc می باشد که دارای وزن کم، انعطاف پذیری و استحکام بالایی است. این محصولات معمولا توسط کشور چین تولید و به بازار عرضه می گردند. اکثر این محصولات دارای فیوز اطمینان، بسته تعمیرات، ضربه گیر لرزشی موتور و  روکش می باشند. همچنین اکثر این تشک ها دارای CPR هستند که آن ها را تبدیل به یک گزینه عالی برای بیمارانی که دچار حمله قلبی شده اند و نیازمند ماساژ قلبی هستند، می کند.


کشور های سازنده تشک مواج:

انواع تشک مواج ساخت کشور های ایران، چین، کره، آلمان، امریکا، فرانسه، انگلیس می باشند و به غیر از مدل ایرانی آن بقیه بدلیل کیفیت بالای محصول به کل جهان صادر می شود. موتور تمام تشک مواج ها دارای 18 ماه گارانتی است تا در صورت بروز خرابی تعمیر یا تعویض شوند. ( توجه داشته باشید آب خوردگی و شکستگی شامل گارانتی نمی باشد)

 

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.