فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهنمای خرید تشک مواج سلولی بیماران زخم بستر

بهترین راهنمایی که می توان در مورد این مشکل داشت این است که اول مشکل بیمار خود را با فروشندگان خبره شرکت مطرح نماییم مهمترین سوالاتی که همواره می توانند به فروشندگان تشک مواج کمک نماید، سن بیمار است که سن بالا عموما نیاز به تشک های بهتر دارد مسئله بعدی در این مورد وزن بیمار است که وزنهای پایین نیاز به تشک های حرفه ای تر دارند مدت زمان بستری بیمار یکی از مسائلی است که در مورد انتخاب تشک مواج بسیار مطرح می باشد بیمارانی که زیر سه یا شش ماه نیاز به استراحت دارند و سن آنها پایین می باشد می‌توانند از تشک های مواج زنبوری یا خانگی استفاده نمایند بیمارانی که مدت زمان بستری آنها بالاتر است باید از تشک های مواج سلولی استفاده نمایند این بیماران به چند دسته مختلف تقسیم می شوند دسته اول بیمارانی که دچار مشکلات کمتری بوده و یا میتوانند کمتر تحرک داشته باشند این بیماران می توانند خود را از جا بلند کرده حمام نمایند و یا دستشویی کنند این بیماران از تشک های مواج سلولی ساده و ارزان قیمت تر می توانند استفاده نمایند دست دوم بیمارانی که مدت زمان بستری آنها زیادتر می باشد بیمارانی هستند که دچار زخم های بیشتری بوده و باید از تشک های سلولی تخصصی استفاده نمایند دسته بعدی بیمارهای ما بیمارانی هستند که در کما بوده و طول درمان بسیار طولانی مدتی داشته این بیماران حتما از تشک های مواج سلولی فوق تخصصی که دارای لایه های الیاف گیاهی و پمپ باد بسیار حرفه ای که دارای هشدارهای شنیداری و دیداری است، استفاده نمایند این دو تشک ها قیمت‌های بسیار گرانی داشته و حتما باید توسط پزشک یا فروشنده متخصص تایید شوند. در انتها لازم به ذکر است که تمام نکات گفته شود به صورت کلی بود و می بایست هر بیمار به صورت فردی و تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.


قیمت تشک مواج

پارامترهای زیادی روی قیمت تشک مواج تاثیر گذار است معمولا مدل های  مواج ساده، خانگی و تخم مرغی نسبت به مدل های مواج سلولی ارزان تر هستند. چرا که مدل های ساده تر از امکانات کمتری برخودارند و قابل استفاده برای افرادی است که طول دوره درمان کوتاهی دارند و هنوز دچار زخم بستر نشده اند. در حالی که مدل های سلولی از امکانات بیشتری برای مراقبت و بهبود وضعیت افرادی که دچار زخم بستر هستند و  طول درمان طولانی دارند. استفاده از این نوع تشک مواج سبب توزیع مناسب فشار روی قسمت های مختلف بدن بیمار می گردد و با ممانعت از گرفتگی رگ های خونی سبب رسیدن اکسیژن و مواد مغذی به پوست می گردد.

در مدل های ساده، تشک های که دارای تحمل وزن بیشتری هستند معمولا قیمت بالاتری دارند. افزون بر این  مدل های ارزان قیمت تشک مواج ساده دارای 2 عدد ضربه گیر لرزشی موتور هستند و همچنین میزان تولید هوای آن نیز کمتر است و 3-4 لیتر می باشد. در حالی که مدل های گران تر میزان تولید هوای آن ها 4-6 لیتر است. جریان مداوم هوا سبب کاهش تعریق می گردد که این به نوبه خود احتمال تجزیه پوست را کاهش می دهد و مانع ایجاد زخم بستر می شود.  هر دو مدل تشک ساده دارای فیوز اطمینان، بسته تعمیرات هستند و فاقد امکاناتی همچون، منافذ لیزری، ثابت نگه داشتن سر بیمار، روکش می باشند.

در تشک های سلولی،  تشک های که دارای تحمل وزن کمتری هستند از قیمت پایین تری برخوردارند.  علاوه بر این در مدل های ارزان قیمت تشک مواج سلولی میزان تولید هوا بین5-8 لیتر است این در حالی است که در مدل های گرانتر 3-18 لیتر می باشد. مدل های ارزان تر فاقد CPR  می باشند از این رو برای مراقبت بهتر از بیماران قلبی مدل های گرانتر که دارای CPR هستند باید بهره بگیرید. افزون بر این مدل های گرانتر دارای تحمل وزن بالاتری هستند و قابل استفاده برای افراد بالای 120 کیلوگرم می باشند. هر دو تشک سلولی  ارزان و گران قیمت  دارای امکاناتی همچون  روکش، بسته تعمیرات، فیوز اطمینان و ضربه گیر لرزشی موتور هستند.

این که از کدام تشک مواج بهره بگیرید قطعا بستگی به وضعیت بیمار و وزن او دارد. اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه نمایند و تشکی اورجینال را با قیمتی کاملا رقابتی را خریداری نمایید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.