فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

بهترین تشک های بادی اینتکس در سال 2018

 اینتکس محصولات خود را با قیمت مناسب و در تنوع بالایی پیشنهاد می دهد و این محصولات دوام بالایی نیز دارند. به هرچه که بادی باشد فکر کنید، اینتکس به ذهن می آید. این کمپانی محصولات بادی هیجان انگیزِ زیادی را عرضه می کند. مانند استخرهای پیش ساخته، اسباب بازی های بادی، وان بادی، قایق بادی، مبل بادی و البته تخت بادی و تشک بادی. 40 سالی بیشتر شده است که اینتکس عضوی از خانواده کمپانی های بین المللی بزرگی است که محصولات بادی باکیفیتی را با قیمت مناسب در سراسر جهان پخش می کنند.

هدف سازمانی اینتکس عرضه ی محصولات باکیفیت بالا است، با قیمتی که پرداخت آن سخت نباشد. هر محصول تولیدی این شرکت با طراحی خاصی که راحتی، خوشی و امنیت را القا می کند ساخته شده است. در واقع نمایندگی اینتکس افتخار می کند به این که محصولات قابل توجه و برجسته ای را در کنار خدمات پس از فروش به مشتریانش عرضه می دارد. این کمپانی هدف دیگری نیز دارد که تبدیل شدن به شناخته شده ترین، خلاق ترین و قابل اعتماد ترین کمپانی در این صنعت می باشد. هر محصول ساخته شده به طور کامل بازبینی و چک می شود تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای جدید و ارتقاء یافته کمپانی در زمینه کیفیت،ارزش و امنیت را حفظ کرده باشد. اینتکس همچنین تعهد ویژه ای دارد به اینکه از اثرات کربنی به جا مانده بر زمین بکاهد. بیش از یک دهه است که کمپانی با همکاری تهیه کنندگان مواد اولیه خود، سعی در کاستنِ استفاده از سوخت های فسیلی داشته و در عین حال هدف اصلی خود را به هرچه بیشتر کردن تجربه ای لذت بخش تر برای مشتریان اش، اختصاص داده است.

تشک های بادی اینتکس

 

تشک بادی چیست؟

تشک بادی در واقع یک تشک با قابلیت باد شدن می باشد که با قابلیت شناوری بالا توصیف شده است. در بعضی کشورها از تشک های بادی به عنوان یک وسیله بازی برای استخر و به عنوان یک شناور استفاده می کنند. با این حال یک تشک بادی معمولا برای خوابیدن استفاده می شود. اغلب این نوع تشک ها از پی وی سی یا پلی وینیل کلراید ساخته می شوند البته انواعی از آن هم وجود دارند که با الیاف تقویت شده پلاستیکی یورتان تولید شده اند. یک تشک بادی خالی شده از باد می تواند لوله شود، تا شود و به راحتی جابه جا و نگهداری شود. به لطف این ویژگی ها تشک های بادی یک انتخاب محبوب برای کمپینگ و شرایط خوابیدن موقتی به حساب می آیند.

یک تشک بادی به راحتی به وسیله ی دهان، پمپ های دستی و پمپ های برقی قابل باد شدن است. همچنین انواعی از تشک های بادی هستند که از مکانیزم باد شدن اتوماتیک استفاده می کنند، و کافیست دریچه باد آن ها را باز کنید.

سه دسته بندی بر اساس نوع استفاده از این تشک ها وجود دارد: برای اهداف کمپینگ، برای استفاده موقتی در منزل (در اوقاتی که مهمان باشد) و برای استفاده دائمی در اتاق خواب. انواعی از تخت بادی هستند که برای انجام همه کاری طراحی شده اند در حالی که مدل های دیگری نیز هستند که فقط برای یک هدف و کارکرد ساخته شده اند. همچنین مدل های دیگری نیز هستند که در شکل های دیگری تولید شده اند و برای استفاده در SUV ها و خودروهای شاسی بلند بسیار کارآمد هستند.

یک تشک بادی با سایز کوچک تر شده، پهنای کمتر و وزن سبک تر با عنوان پدِ خواب یا تشک خواب شناخته می شود که مخصوصا برای اهداف کمپینگ و حمل با کوله پشتی طراحی شده است. این مدل تشک های بادی معمولا با یک لایه عایق از فوم ساخته می شوند که این لایه در زیر محفظه های باد قرار می گیرد. تشک های بادی سطح بالا معمولا با کیفیت بیشتری عرضه می شوند و برای استفاده دائمی در اتاق خواب طراحی شده اند. آن ها از لاستیک جوش داده شده ساخته شده و با پلی یورتان پوشش داده شده اند. تخت های بادی که برای استفاده دائمی طراحی شده باشند معمولا به تخت های مرسوم بسیار شبیه هستند. تنها تفاوتی که در تخت های بادی وجود دارد این است که آن ها در قسمت بالایی تخت دارای خروجی هوا هستند. این خروجی ها معمولا به یک پمپ وصل می شوند تا مصرف کننده بتواند بنا به نیاز و ترجیح خود، نرمی و سفتی تخت بادی خود را به سادگی و با فشار یک دکمه تنظیم کند.

 

مزایای استفاده از تشک بادی

استفاده کردن از تخت های بادی و تشک های بادی طبی می تواند در سطح کیفی زندگی اشخاص نیز تاثیرگذار باشد و احتمالا سطح جدیدی از آسودگی را برای آن ها فراهم نماید، مخصوصا برای کسانی که از درد کمر رنج می برند. نرمی و سفتی این محصولات به راحتی و بسته به اندازه، شکل بدن و وزن افراد قابل تنظیم است و این یک نکته بسیار مهم است که نقش عمده ای در روند درمان فرد بازی می کند. در بعضی موارد تشک های بادی می توانند از افرادی که مشکل حرکتی داشته و قادر به عوض کردن جای خود نمی باشند نیز محافظت کند و مانع از ایجاد یا گسترش زخم بستر شود.

از آنجا که تشک و تخت بادی به لطف داشتن تکنولوژی چند محفظه باد به راحتی قابل تنظیم هستند، وزن شما را به صورت یکسان پخش می کنند. همچنین نقاط فشارروی بدن را کم می کند که این امر منجر به غلتیدن کمتر بر روی تخت می شود. از طرفی دیگر تشک های معمولی نقاط فشار ناخوشایندی را ایجاد می کنند که در طول زمان موجب پشتیبانی غیر یکسان وزن شما خواهد شد. اما در یک تشک یا تخت خواب بادی شما قطعا بهتر خواهید خوابید. مکانیزم تنظیم آسان این تخت ها به آرامی و با دقت بدن شما را نگه می دارد. و با تنظیم نرمی در هر دو طرف تشک، شما و همراهتان خواب عمیق و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد.

 

تشک بادی اینتکس

اگر نگاهی به بازار کنید حتما دریایی از تشک بادی با برندهای مختلفی پیدا خواهید کرد. همین امر می تواند شما را کمی سردرگم ساخته و یک انتخاب صحیح بنا بر نیاز ها و انتظارات شما را سخت تر کند. مادامی که این سناریو شما را در شرایط سختی قرار می دهد مطمئن باشید که جستجوی شما برای یک تخت بادی به کمک این مطلب کمی آسان تر خواهد شد. چرا که این مطلب بر روی محبوب ترین تشک های بادی اینتکس در بازار فعلی تمرکز دارد. مطمئنا انتخاب محصولی که در نام خود اینتکس داشته باشد انتخاب بدی نخواهد بود. چرا که اینتکس یک کمپانی شناخته شده به عنوان تولید کننده بهترین تشک های بادی، توسط افراد بسیاری نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان است.

 در این قسمت خواهیم پرداخت به 9 محصول از اینتکس که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارند و اولین محصول در این دسته بندی را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

امتیاز از 5 امکانات نام مدل تشک بادی به انگلیسی  تصویر
4.4

رویه جیر ضد تعریق

کد کالا:64418

intex full 22 durabeam

تشک بادی 1
4.2

رویه ضد آفتاب با 

الیاف ونیل و ساختار

باثبات

کد کالا:64136

Intex Dura-Beam

Standard Seres 

Deluxe Pillow Rest

Raised Airbed

تشک بادی 2
4.2

رویه ضد آب 

55سانتی متر 

بالای سطح زمین

Intex Comfort Plush

Elevated Dura-Beam Airbed

تشک بادی 3
4.1

رویه ضد آب با 

الیاف ونیل و ساختار

با ثبات و محفظه باد

بر جسته بالا

Intex Dura-Beam

Standard Series Deluxe

Pillow Rest Raised Airbed

4

رویه ضد آب با

ساختار الیاف دار بیم

ساختار یک پارجه

و بادوام

کد کالا:64124

Intex Dura-Beam 

Standard Series Pillow

Rest Raised Airbed

تشک بادی 5
4

الیاف پلی استر با مقاوت 

بالا که با گذشت زمان

کش نمی آید-دوام عالی

و طولانی مدت

کد کالا:64460

Intex Dura-Beam

Queen Air Bed with 

Headboard

تشک بادی 6
3.9

تشک بادی کوئین برای استفاده

خانگی-مهندسی شده با 

ساختار فایبرتِک

کد کالا:64440

Intex Dura-Beam 

Series Raised Downy

Airbed

تشک بادی 7
3.8

پوشش نرم برای راحتی بیشتر

کد کالا:66801

Intex Cozy Kidz 

Inflatable Airbed

تشک بادی 8
3.8

دریچه دو به یک با ورودی

پَهن-باد کردن و خالی کردن

بسیار سریع

کد کالا:68757

Intex Classic Downy

Twin Air Mattress

تشک بادی 9

 

توجه!: شما می توانید با وارد کردن کد کالا(که در جدول بالا قابل مشاهده است) درون قسمت جست و جو سایت، جزئیات تشک بادی مورد نظر خود را مشاهده و آن را خریداری فرمائید.

 

تشک بادی اینتکس با تکنولوژی DuraBeam و پمپ باد داخلی

به دنبال یک تشک بادی با ثبات ساختاری بالا و مقاومت فوق العاده هستید؟ اگر جواب تان بله است که این مورد می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

کیفیت

این تشک مجهز به تکنولوژی الیاف مخصوص می باشد، که این بدان معنا است که کل تخت از هزاران هزارفیبر پلیستریِ مقاوم تشکیل شده است که در طول زمان شُل نخواهند شد و برایتان راحتی ماندگار و دوام قابل اطمینانی را به همراه خواهد آورد. این تشک بادی با ساختاری در عرض ارائه شده است و از جیر ضد تعریقی که کاملا نرم است، پوشیده شده است.

مواد اولیه

به کمک تکنولوژی الیاف مخصوص یا همان فایبر تِک، این اطمینان به شما داده می شود که این محصول در واقع از هزاران الیاف پلیستری بسیار مقاومی که در طول زمان شکل خود را از دست نمی دهند ساخته شده است. این یعنی آن که تشک و تختخواب بادی شما برای سال ها در کنارتان بوده و خواب های راحتی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دوام و راحتی

این تشک اینتکس چقدر دوام خواهد داشت؟ وقتی صحبت از تشک بادی اینتکس باشد، دوام هرگز جای مناقشه نیست. احتمالا تشک های زیادی با مارک های گوناگون در بازار وجود دارند اما اینتکس از نامی ترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان بازار است. این تخت بادی از کیفیت ساخت بالایی بهره مند است و طراحی ساختار داخلی آن نیز در جهت افزایش راحتی برای مصرف کنندگان خود است.

مزایا، معایب

. باد شدن سریع و آسان

. تحمل وزن به صورت مساوی تقسیم شده

. نیازی به فوم یا تشک اضافه بر روی تشک نیست

. به راحتی تمیز می شود

. بعد از چند روز ممکن است کمی از باد خود را از دست بدهد و نیاز باشد تا دوباره آن را باد بزنید

      . مواد به کار رفته در سطح پایینیِ تخت، صیقلی هستند و این امر روی فرش ممکن است باعث جا به جایی تشک بادی شود.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.