فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تشک بادی 5 کاره

ظاهر زیبا و جذاب این محصولات موجب شده است تا تقریبا با هر دکوراسیونی همخوانی داشته و در هر قسمتی از منزل بتوان از تشک استفاده نمود. البته که بیشترین طرفدار این محصول افرادی هستند که با محدودیت فضا مواجه هستند و برای مدیریت این فضا که در اختیار آن ها است نیاز به محصولی دارند تا علاوه بر کم جا بودن و قابلیت جمع آوری سریع و آسان، بتواند هم برای نشستن و هم برای استراحت و دراز کشیدن به کار رود. تشک بادی 5 کاره دقیقا همین خصوصیات را دارد. شما به راحتی و با خرید یکی از این تشک ها می توانید از آن به عنوان یک مبل بادی در منزل خود استفاده کرده و مطالعه یا تماشای تلویزیون خود را با آن انجام دهید. سپس در هنگام شب می توانید با باز کردن قسمت های مختلف همین مبل آن را به یک تخت خواب بادی تبدیل کرده و بر روی آن استراحت نمائید. به این ترتیب فضای اضافی خواب شما در هنگام صبح دوباره در اختیارتان خواهد بود و می توانید دور و برتان را کمی خلوت تر کنید.

یکی دیگر از موارد استفاده ای که برای این نوع تشک بادی می توان در نظر گرفت این است که آن را در اتاق مهمان قرار داده و وسایل راحتی، نشستن و خواب آن ها را با هم و در یک وسیله داشته باشید. به این ترتیب دیگر با آمدن مهمان به منزلتان نگرانی خاصی از بابت محل اقامت او نخواهید داشت و می توانید با کمترین درد سر از از او پذیرائی کنید. تشک بادی 5 کاره همچنین برای کسانی که در محل کار خود به استراحت می پردازند بسیار کاربردی به نظر می رسد. قطعا اگر شما بخواهید یک مبل و تخت خواب را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را نسبت به یک تشک 5 کاره پرداخت نمایید؛ از این رو شما با یک هزینه مناسب، می توانید وسیله ای چند کاره را تهیه کنید که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 جنس این تشک ها از پی وی سی می باشد که یک پلاستیک فشرده و  با دوام است و استحکام ویژه ای را به این محصول بخشیده است. همچنین از جنس جیر برای ساخت رویه برخی از انواع تشک بادی استفاده می گردد تا ویژگی خاص آن همچون ضد تعریق بودن ، نرم و لطیف بودن برای فرد خواب با کیفیتی را مهیا سازد. ساختار داخلی برخی کامفورت و موازی در طول تشک است که با تقسیم باد مناسب از وارد آمدن فشار به یک قسمت از بدن جلوگیری می کند و سبب می شود که خوابیدن بر روی تشک لذت بخش گردد.

برخی از مدل های تشک بادی فاقد پمپ باد می باشند البته جای نگرانی نیست می توانید به قسمت دسته بندی پمپ سایت اینتکس مراجعه نمایید در این قسمت اطلاعات جامعی در مورد پمپ های مختلف درج گردیده است که با مطالعه آن ها قادر خواهید بود که  یک پمپ مناسب و عالی برای محصول خود انتخاب و خریداری نمایید. افزون بر این اکثر کمپانی های سازنده برای این محصولات کیف حمل و نقل تعبیه می کنند تا جابه جایی و حمل تشک بادی را برای مشتریان خود راحت و آسان نمایند. همچنین دارای برچسب می باشند که در شرایط اضطراری از آن استفاده و عمل نشتی آن را مسدود نمایید.

 و برخی از آن ها با امکانات اضافه ای نظیر جای مخصوص نوشیدنی و بالش بادی به بازار عرضه می شوند. نکته دیگری که از ویژگی های تشک 5 کاره می توانیم ذکر کنیم قابلیت تنظیم سفتی و یا نرمی می باشد. به صورتی که اگر عادت به استراحت بر روی مبل یا تشکی نرم را دارید کافی است فقط در هنگام راه اندازی محصول باد کمتری به آن بزنید و در صورتی که ترجیح می دهید تا از تشک سفت تر استفاده کنید باید میزان بادی بیشتر را با آن وارد کنید تا فرم نهایی بهتر و ثابت تری به خود بگیرد. البته در این امر نباید زیاده روی کرد چرا که باد بیش از حد می تواند به ساختار داخلی تشک بادی آسیب زده و به قول معروف آن را دفرمه کند یا شکل نهایی آن را دچار تغییر سازد.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.