فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تشک بادی با پمپ برقی

اما همچنان نمونه هایی از تشک بادی با پمپ برقی ساخته می شود که نسبت به نمونه های فاقد پمپ آن لوکس تر و راحت تر بوده و اندازه ای بزرگ تر دارند. یکی از این نمونه ها مدل دو نفره پشتی دار است که پشتی آن قابل جدا شدن بوده و از آن هم می توان در منزل و هم در محیط های طبیعی یا مسافرت استفاده کرد. جنس  این محصول با کیفیت اینتکس از پلاستیک فشرده شده است که در بازار به نام pvc شهرت دارد.  این ماده در مقابل سایش وخراش از مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت شستشو نیز دارد. روکش این تشک بادی را از جیر نرم و ضد تعریق می سازند که با ممانعت از تعریق بدن استراحت و خواب را برای شما در پی دارد که شما را از  خستگی رها می سازد افزون بر این، ساختار داخلی کامفورت آن تاثیر آن را بر داشتن یک خواب با کیفیت دو چندان می نمایید.

طراحی این محصول به گونه ای است که تشک بادی در دو طرف دارای محفظه ای است که در آن می توانید بطری آب، لیوان و موبایل خود را قرار دهید. شرکت اینتکس برای این محصول،  پمپ بادی از نوع برقی جدا شونده تعبیه کرده است و حداکثر زمان پر و خالی شدن تشک را 4 دقیقه برآورد است. لازم به ذکر است که این پمپ دارای 18 ماه گارانتی می باشد و از آن می توانید برای باد کردن سایر محصولات بادی خود بهره بگیرید.

افزون بر این اگر قصد استفاده از تشک بادی پشتیدار در محیطی را دارید  که امکان دسترسی به برق شهری را نیست می توانید برای باد کردن آن از پمپ دستی بهره بگیرید. در وقت هایی هم که از این وسیله استفاده ای نداشته باشید با کمک همان پمپ برقی و در همان مدت زمان کوتاه قادر خواهید بود باد آن را خارج کرده، تشک را تا زده و جمع آوری نمائید.

 این محصول دارای کیفی جهت حمل و نقل راحت تر نیز می باشد که از کثیف شدن و صدمه دیدن تشک بادی حین جابه جایی نیز جلوگیری می کند. البته باید در نظر داشته باشید که استفاده در محیط های طبیعی حتما با توجه انجام شود تا به دلیل نا هموار بودن سطح یا وجود سنگریزه و شاخه درختان، تشک شما دچار پارگی نشود. اما اگر دچار پارگی شد مضطرب و نگران نشوید می توانید از برچسبی که در جعبه این محصول قرار داده شده است جهت مسدود کردن آن استفاده نمایید. حتی اگر شما قادر به تعمیر آن نباشید می توانید آن را برای نمایندگی اینتکس ارسال کنید تا متخصصان این مرکز تشک بادی را برای شما به صورت کاملا حرفه ای تعمیر نمایند. از محصول فوق می توانید در منزل برای تماشای تلویزیون، مطالعه و یا دراز کشیدن و استراحت استفاده کنید و همچنین از آن در سفر چه در طبیعت و چه در ویلا و منزل شخصی خود نیز استفاده نمائید.

تشک بادی با پمپ برقی می تواند برای پذیرائی از مهمان ها و استراحت آن ها نیز گزینه خوبی باشد. به این ترتیب بدون هدر دادن کوچکترین فضایی می توانید آن را در کمد خود جای داده و در زمان هایی که میزبان دوستان و آشنایان خود بودید تشک بادی را از کمد خارج کرده و به برق بزنید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی یک تشک نرم و راحت برای مهمان ها داشته باشید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.