فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تشک بادی اینتکس

تشک بادی INTEX از جمله با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار نیز هست. در ساخت این محصول از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که نه تنها حس بهتری به مصرف کننده آن انتقال خواهد داد بلکه موجب طول عمر بیشتر محصول شده که می تواند مدت زمان بیشتری را برای شما کار کند. علاوه بر دوام، محصولات اینتکس طراحی های بسیار خوبی نیز دارند که طرفداران خاص خود را دارد. این تشک ها معمولا از پی وی سی نرم تهیه می شوند که کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. رویه این تشک ها ی بادی با یک لایه جیر ضد تعریق پوشش داده می شود که ظاهر بسیار زیبایی نیز به آن ها می بخشد.

این تشک ها در طرح های گوناگون، اندازه های کوچک و بزرگ و همچنین با رنگ های مختلفی تولید می شوند که هر کدام به منظور استفاده در موقعیت خاصی مناسب تر به نظر می آیند. گرچه تشک بادی اینتکس را به خودی خود می توانید در هر جایی استفاده کنید اما هر کدام از آن ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند که سلیقه فرد را در موقعیت های مختلف تامین می نماید. 

نکته مهمی که در رابطه با انواع تشک های بادی اینتکس می توان گفت این است که همه مدل های این محصول در یک نقطه اشتراک دارند که آن قابلیت شناوری آن ها است. همه آن ها قابلیت استفاده بر روی آب را داشته و شناور خواهند ماند. البته باید نسبت به وزن خود و تحمل تشک اقدام به استفاده از آن ها کنید، ضمن اینکه تشک های مخصوص استفاده بر روی آب نیز به طور مجزا و با هدف شناور نگه داشتن نیز تهیه شده اند. به همراه داشتن این محصول در کنار یک چادر مسافرتی می تواند بهترین نتیجه را داشته و اقامت لذت بخشی را در دل طبیعت برایتان به همراه داشته باشد.


قیمت تشک بادی اینتکس:

کمپانی اینتکس یکی از برجسته ترین تولید کنندگان محصولات بادی همچون تشک بادی در جهان است. مرغوبیت و کیفیت محصولات این کمپانی زبانزد عام و خاص است. این کمپانی معمولا در ساخت محصولات خود علاوه بر مواد اولیه مرغوب از طراحی های فوق العاده ای نیز بهره می گیرد که سبب بالا رفتن میزان رضایت مشتری و همچنین افزایش طول عمر مفید این محصولات می گردد. 

درباره قیمت:

قطعا پارامترهای زیادی در افزایش یا کاهش قیمت تشک بادی اینتکس دخیل هستند که در ادامه به بررسی تک تک آن ها خواهیم پرداخت.

معمولا مدل های ارزان قیمت از نظر جنس رویه، دور و کف تفاوتی با مدلهای گراقیمت ندارند و معمولا از جیر و PVC ساخته می شوند. هر دو جنس دارای استحکام بالا و خاصیت ضد آب هستند. 

از نظر ساختار داخلی نیز تفاوت آن چنانی با هم نمی کنند و ممکن است کامفورت یا ساده موازی در طول باشند.  اما یکی از  چیز های که باعث تغییر قیمت تشک بادی اینتکس می گردد وجود یا عدم وجود پمپ باد می باشد. معمولا مدل های پمپ دار، دارای قیمت بالاتری هستند عدم وجود پمپ سبب می گردد مشتری متحمل پرداخت هزینه اضافی گردد.

وجود کیف حمل و نقل نیز یکی دیگر از پارامترهای است که بر روی قیمت تشک بادی اینتکس تاثیر گذار است. وجود کیف حمل و نقل سبب سهولت در جابه جایی و مانع از آسیب دیدن تشک هنگام حمل و نقل و نگهدای می شود. معمولا مدل های ارزان تر فاقد کیف حمل و نقل و لوازم جانبی همچون، بالش هستند. 

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.