فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تشک بادی ماشین (تشک بادی داخل ماشین)

شرکت های تولید کننده محصولات بادی برای این مشکل نیز چاره ای اندیشیده اند و بعد از بررسی های تخصصی تشک بادی داخل ماشین را طراحی کرده اند. این محصول را می توانید در صندلی عقب اکثر خودروها نصب و از آن استفاده کنید، همچنین در بیشتر خودروهای سدانِ خانوادگی قابلیت نصب آن وجود دارد اما خودروهای اسپورت دو نفره، خودروهای هاچ بک کوچک و برخی از دیگر مدل ها این قابلیت را ندارند. برای استفاده از این محصول کافی است تا آن را بر روی صندلی عقب خودرو به صورت صحیح باز کرده و با استفاده از یک پمپ باد به باد زدن آن اقدام نمائید. این پمپ می تواند یک پمپ دستی کوچک و یا یک پمپ باد برقی باشد که به فندک ماشین متصل شده و در مدت زمان کوتاهی تشک شما را باد بزند. جنس اغلب انواع این تشک بادی از پی وی سی می باشد که قابل شستشو،  انعطاف پذیر و دارای دوام بالایی است و سبب می شود ضریب تحمل تشک تا چند برابر افزایش یابد. 

 کمپانی های مختلف رویه تشک بادی ماشین را از جیر نرم و ضد تعریق می سازند تا بدن فرد در تماس با آن دچار تعریق نگردد و از کیفیت خواب فرد کاسته نشود. ساختاری مشابه دیگر مدل ها دارند و اغلب دارای ساختار داخلی موازی در راستای طول می باشند که با توزیع مناسب فشار مانع از وارد آمدن فشار به یک بخش از بدن می گردد و سبب می شود  که فرد از خوابی با کیفیت بهره مند گردد و بعد از بیدار شدن انرژی لازم برای ادامه روند زندگی را داشته باشد. در طراحی این تشک ها از یک زائده بادی در قسمت پایینی آن نیز استفاده شده است که تا کف ماشین رسیده و تعادل تشک را حفظ می کند و مانع از سر خوردن آن به کف ماشین می شود. 

با به همراه داشتن تشک بادی ماشین می توانید با خیالی آسوده به سفر خود پرداخته و هر زمان که به استراحت نیاز داشتید در قسمتی از جاده با امکان توقف برای خودرو ها پارک کنید. سپس به صندلی عقب رفته و بدون تحمیل هیچ گونه هزینه اضافی بر جیب خود، مدتی را به استراحت بپردازید و سپس به مسیر خود ادامه دهید. این تشک همچنین برای دیگر سرنشینان خودرو نیز قابل استفاده بوده که می توانند از آن استفاده کنند. این محصولات از نظر وزنی نیز بسیار سبک هستند. به طوریکه وزن خود آن ها عموما کمتر از 5 کیلوگرم است و در عین حال توان تحمل آن ها بسیار بیشتر و چیزی در حدود 100 تا 150 کیلوگرم خواهد بود. برخی از تشک های بادی دارای دو کوسن نیز می باشند از این رو دیگر نیازی به حمل بالش ندارید و می توانید از آن ها به عنوان بالش بهره بگیرید. همچنین  اغلب کیف حمل و نقل نیز دارند که از یک طرف سبب سهولت در حمل می شود و از طرف دیگر مانع از آسیب دیدن چادر در حین جابه جایی می گردد و سبب می شود که عمر مفید آن افزایش یابد.

تشک بادی داخل ماشین توسط کمپانی های معتبر نیز عرضه شده است و در صورتی که بر روی آن فشار بیش از حد تحمل وارد نشده و یا اجسام تیزی با آن ها برخورد نکند قطعا تا مدت ها قادر خواهید بود تا از آن استفاده کرده و هزینه های خود را مدیریت کنید. البته این محصولات قابل تعمیر می باشند و در صورت سوراخ شدن می توانید از برچسبی که کمپانی سازنده برای آن تعبیه کرده است  برای پنچرگیری استفاده نمایید. اما اگر آسیب دیدگی زیاد و به تعمیر داخلی نیاز دارد می توانید برای رفع مشکل به وجود آمده به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید. و تعمیر آن را به تعمیرکاران مجرب این مرکز بسپارید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.