فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

تشک بادی روی آب و قیمت آن

این تشک ها به گونه ای ساخته می شوند تا شما بتوانید با خیالی آسوده بر روی آب لم بدهید و آفتاب بگیرید. چندین شرکت اقدام به تولید آن ها کرده و محصولاتی متنوع با طراحی های مختلف به بازار عرضه داشته اند. قیمت این تشک ها معمولا بسیار ارزان بوده و با مبلغ کمی می توانید صاحب یکی از آن ها شوید. برای اطلاع از قیمت دقیق کافی است سری به قسمت تفریحات آبی سایت زده و از آخرین قیمت تشک بادی روی آب مطلع شوید. در این مطلب با هم نگاهی خواهیم انداخت به چند مدل از تشک های بادی روی آب که دقیقا به همین منظور تولید شده اند.

تشک های بادی روی آب

تشک بادی روی آب استوایی از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که طراحی بسیار ساده ای دارد. این محصول با سه طرح کارتونی که از رنگ های شاد و زیبایی نیز بهره گرفته است ساخته شده است و در نگاه اول بیشتر مناسب برای نوجوانان می باشد. البته با نگاهی به ابعاد آن متوجه می شویم که بسیاری از بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. ابعاد این تشک بادی 183 سانتی متر در 69 سانتی متر می باشد و تنها 600 گرم وزن دارد. این محصول را می توانید به سادگی و با یک پمپ باد کوچک نیز پر کرده و از آن استفاده کنید. در قسمت بالایی این تشک، یک بر آمدگی بالش مانند وجود دارد که علاوه بر کمک به حفظ تعادل آن در حین استفاده، برای قرار گرفتن سر و گردن شما و راحتی بیشتر نیز کارایی دارد. مدل ساده این محصول نیز در سه رنگ جذاب وجود دارد که سلیقه افراد ساده پسند را بیشتر برآورده می کند.

دیگر محصول اینتکس در واقع یک مبل بادی دو کاره می باشد که قابلیت تبدیل شدن به تشک بادی را نیز داشته و برای استفاده بر روی آب طراحی شده است. البته این محصول را بیرون از آب نیز می توانید استفاده نمائید. طول این شناور بادی 198 سانتی متر و عرض آن 94 سانتی متر می باشد که از پی وی سی با دوام ساخته شده است. ترکیب رنگ سفید بدنه و خطوط رنگارنگ به کار رفته در داخل آن، این محصول را به انتخابی جذاب برای افراد زیادی تبدیل کرده است. نمونه دیگری از این محصول که در جزئیات دارای تفاوت های کوچکی می باشد نیز به رنگ آبی وجود دارد.


تشک بادی روی آب موج دار اینتکس، یک محصول ساده دیگر از این شرکت می باشد که با کمی تفاوت نسبت به دیگر مدل ها عرضه شده است. طول این تشک بادی بلندتر از همرده های خود بوده و به 229 سانتی متر می رسد در حالیکه عرض آن 86 سانتی متر است. در طراحی آن نیز از یک قسمت اضافی برای قرار دادن سر استفاده شده است. دیگر تفاوت آن با محصولات مشابه، طرح موج داری می باشد که بر روی بدنه آن کار شده است. به این ترتیب بر روی آن کمی با ثبات تر خواهید بود و به آسانی از روی آن به درون آب نمی افتید.

و آخرین تشکی که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد مدل دو رنگ اینتکس می باشد. این محصول در رنگ های آبی و قرمز تولید شده است و ابعادی در حدود 178 سانتی متر در 94 سانتی متر دارد. این تشک بادی بسیار سبک و در حدود نیم کیلوگرم وزن دارد. طراحی آن به گونه ای است که در قسمت زیر سر و در اطراف تشک بر آمدگی هایی وجود دارد که علاوه بر راحتی بیشتر، ثبات بهتری برای شما در زمان استفاده پدید می آورد.

 

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.