فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهنمای خرید چادر مسافرتی مناسب برای کمپ یا سفر

خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت تقریبا هزینه زیادی را روی دستمان خواهد گذاشت و خرید چادر مسافرتی ارزان به تجربه تفریح و سفر شما لطمه وارد خواهد کرد. لذا خرید این محصول را با قیمتی معقول و نه خیلی ارزان به شما پیشنهاد میکنیم که دلایلی منطقی نیز دارد. به لحاظ جنبه ی کاربردی چادر سرپناه امنی برای استراحت شما فراهم می اورد و قبل از اینکه به ادامه سفر بپردازید شما را ریکاوری می کند. جنبه ی احساسات خوب هم وجود دارد، با یک چادر مسافرتی مناسب شما در طبیعت اوقات بهتری را سپری می کنید، صبح که از خواب بیدار می شوید چشم به یک منظره فوق العاده خواهید داشت و درکل کنترل فضا و مکانی که در آن به سر می برید در دستان خودتان است. پس احتیاج است قبل از هر گونه تصمیم گیری چادر مسافرتی مناسب مورد نیاز خود را از همان اول درست انتخاب کنید.


چه زمانی از چادر مسافرتی استفاده خواهید کرد؟

 

همه چادرها یکسان ساخته نمی شوند. بعضی آنها برای تابستان و بهار و پاییز مناسب هستند و بعضی دیگر برای سرمای سرسخت زمستان ساخته شده اند. به دلیل سختی و استحکام اضافه ای که که چادرهای زمستانی به آن احتیاج دارند وزن آن ها بیشتر می شود، بزرگ تر می شوند و قیمت فروش بیشتری نیز خواهند داشت. به همین دلیل بسیار مهم است که بدانید در چه زمانی از چادرتان استفاده خواهید کرد.

چادرهای مسافرتی شکل های متفاوتی نیز دارند. چادرهای تونلی و گنبدی از انواع چادرها هستند. چادرهای گنبدی محبوب تر و استفاده بسیار بیشتری از آنها می شود. این چادرهای مسافرتی با ثبات اند و به راحتی برپا می شوند و احتیاجی به میخ و طناب برای سرپا ماندن ندارند. اما اگر منطقه بادخیز است باید از میخ و طناب نیز استفاده کرد. این چادرها آپشن های زیادی پیش روی شما قرار می دهند. شما حتی می توانید در یک زمین صخره ای نیز این چادرها را برپا کنید. و در جاهایی که در معرض باد قرار دارد این نوع چادرها ها حساسیت کمتری از خود نسبت به تغییر جهت باد نشان می دهند. از دیگر مزایای این نوع چادر های مسافرتی گنبدی فضای بالای سر بیشتر است که احساس جای بازتری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

چه کسی قرار است از چادر مسافرتی استفاده کند؟

 

آیا شما یک کمپر تنها هستید یا ترجیح می دهید با خانواده و دوستانتان به طبیعت گردی بروید؟ آیا برای شما فضای بیشتر جذابیت دارد یا اینکه فضایی دنج و راحت؟ اندازه و ابعاد چادرها با وزن آنها رابطه مستقیمی دارد. در نهایت احتمالا باید بین وزن و اندازه به یک توافق برسید. هرچه چادر بزرگتر باشد وزن آن نیز بیشتر خواهد بود. اگر شما قادر به رانندگی و شاید طی مسافت بسیار کوتاهی بصورت پیاده تا جایی که مقصد شماست باشید وزن مشکل بزرگی برایتان نخواهد بود. اما اگر مقصدتان پیاده روی های طولانی تری در برنامه دارد باور کنید که با وزن سنگین چادر به مشکل خواهید رسید.

 

اغلب اوقات تمام چیزی که به آن احتیاج خواهید داشت چادرتان خواهد بود اما در شرایطی خاص وسایل اضافه ای هست که به شما این امکان را می دهند که بهترین تجربه خواب شبانه تان را از دست ندهید. وسایلی مانند سقف اضافه ای برای چادرتان در شب های بارانی و روزهای داغ آفتابی و یا پشه بند در جاهایی مثل جنگل ها تا خیال تان را بابت خوابی عمیق راحت کند.


 


 

چادر مسافرتی فنری

اگر به دنبال چادر مسافرتی هستید که مدل های متنوع و در عین حال قیمت پایین داشته باشند، به شما چادر های فنری را پیشنهاد می کنیم. از مزیت های این محصول می توان به سرعت بالای نصب و جمع کردن آن اشاره کرد که در کمتر از 5 دقیقه اتفاق می افتد. همراه آن کاور هایی است که بسته به مدل، دارای بند هایی هستند تا به صورت کوله به حمل آنها بپردازید. بیشتر مناسب یک پیک نیک خانوادگی در پارک های جنگلی یا کنار جاده ای می باشد. جنس پارچه بسته به مدل متفاوت است، برای مثال از پارچه نقره، سامسونگ، اکسفورد و . . . استفاده می شوند و البته هرکدام توضیح خاص خود را دارد که در مقاله های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

چادر مسافرتی عصایی

برای خانواده ها، کوه نوردان و علاقه مندان به کمپینگ، وزن پایین و در عین حال استحکام بالا، یکی از مهم ترین اولیت ها برای خرید یک چادر است. البته چادر عصایی، مدل هایی که مناسب خانواده باشد نیز دارد و از این بابت نگرانی ای وجود ندارد. شرکت های بسیاری در این زمینه فعالت می کنند. میتوان به پاویلو که زیر نظر برند معتبر بست وی به طراحی و ساخت می پردازد اشاره کرد. در کشور خودمان نیز شرکت فخر ایران در حال ارائه سرویس در این مدل محصولات می باشد. وزن و حجم پایین یکی از مهم ترین ویژگی های چادر مسافرتی عصایی است چراکه به راحتی درون یک کوله جا شده و میتوان در مسافت های بلند به حمل نقل آن به صورت پیاده پرداخت. مقاومت بیشتری در مقابل باد داشته و بسته به مدل در برابر آب نیز مقاومت مطلوبی دارند.  جنس عصا و پایه ها از فایبر گلاس بوده که نیاز های چادر را بر طرف می کنند، زیرا بسیار مستحکم و هم منعطف هستند.

چادر مسافرتی اتوماتیک

در بین چادر های مسافرتی، چادر اتوماتیک نامی جدید است که بسیار مدرن تر از سایر مدل ها است. این کالا را اگر بخواهیم به صورت کلی برای شما تعریف کنیم، محصولی بین مدل فنری و عصایی می باشد. همانند چادر فنری به سرعت باز/بسته می شود و همانند چادر عصایی از ستون های فایبرگلاسی در آن استفاده شده است. ستون های این چادر مسافرتی با پین هایی از پلاستیک فشرده به یکدیگر متصل می باشند که دوام مناسبی دارند. در برخی مدل ها از پوش های اضافی استفاده شده تا مقاومت آن در برابر آب بیشتر شود. البته حمل نقل آن به صورت پیاده برای مسافت های بلند توصیه نمی شود چراکه وزن و حجم آن باعث خستگی طرف حمل کننده می شود و بهتر است درون خودرو آن را جا بجا کنید، به همین دلیل بیشتر مناسب سفر های خانوادگی می باشد.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.