فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

صندلی تاشو مسافرتی فلزی، چوبی، پلاستیکی و راحت نشین

بازه بزرگی از مواد اولیه هستند که در ساخت یک صندلی تاشو ممکن است مورد استفاده قرار گیرند. تا سالیان اخیر این محصولات را از چوب و فلز می ساختند. امروزه انواعی از مدل های آلومینیومی آن نیز وجود دارد که از نوارهای پارچه ای در آن استفاده شده است. پلاستیک و استیل از پر مصرف ترین مواد به کار رفته در انواع صندلی تاشو می باشند. در این مطلب سعی بر آن داریم تا انواع این محصولات و مواد به کار رفته در آن را با نگاهی دقیق تر بررسی کنیم.

صندلی تاشو پلاستیکی

انواع صندلی تاشو مسافرتی موجود در بازار، طراحی مخصوص به خود را داشته و هریک نسبت به دیگری برتری هایی دارد. معمول ترین مدل های این محصولات مدل پلاستیکی آن ها می باشد. قیمت تمام شده این نوع صندلی بسیار ارزان بوده و به همین دلیل از محبوبیت ویژه ای در بین مردم برخوردار هستند. صندلی تاشو پلاستیکی به منظور استفاده در مراسمی که ساده ترین نوع نشستن در آن مد نظر باشد کاربرد دارند. پلاستیک پروپیلن بیشترین کاربرد را در ساخت این نوع از صندلی ها دارد. اگر بخواهیم این ماده را با مدل های فلزی مقایسه کنیم، پروپیلن بسیار سبک تر بوده و از انتقال حرارت جلوگیری می کند. صندلی تاشو پلاستیکی دارای نشیمنگاه پلاستیکی می باشد که آن را مقاوم و با دوام می سازد. این مدل، انتخاب اول بسیاری از برنامه ریزها برای مراسم مختلف می باشد. آن ها همچنین برای مراسمی که در فضای باز اجرا می شوند نیز بسیار مناسب هستند چرا که در مقابل برف و باران و تغییرات آب و هوایی نیز مقاومت خوبی دارند. شما علاوه بر آن نیز می توانید آن را با خود به سفر های طبیعت گردی و کمپینگ ببرید به این دلیل که در مقابل لکه و آب نیز مقاومت بالایی دارند.

صندلی تاشو فلزی

دومین نوع این محصولات که کاربرد گسترده ای دارد صندلی تاشو فلزی می باشد. این نوع معمولا به رنگ های مرسوم خود که سیاه یا خاکستری است تولید می شوند. مدل فلزی صندلی های مسافرتی می توانند یکدست فلزی بوده و یا با ترکیبی از فلز و ماده ای دیگر ارائه شوند. اما به صورت عمومی پایه ها و بدنه اصلی این محصول از فلز می باشد. این محصولات از نظر اقتصادی به صرفه بوده و معمولا طول عمر بالایی نیز دارند. بیشتر فلز به کار رفته در بدنه مدل فلزی از جنس استیل ضد زنگ می باشد. از نظر ساختاری مشابه مدل پلاستیکی می باشند اما در پایه آن ها از لوله 18 استفاده شده است که آن را بسیار مقاوم تر می سازد. از مزایای دیگر آن ها این است که توان تحمل وزن بسیار بیشتری را نسبت به دیگر نمونه ها داشته و پایه های قدرتمند آن زیر بار وزن های سنگین تر نیز خمیده نمی شود. از سویی دیگر نشستن طولانی مدت بر روی آن ها به خاطر خشکی فلز می تواند کمی آزاردهنده باشد. البته در انواعی از صندلی تاشو فلزی در قسمت نشیمنگاه از مواد پلاستیکی و یا چرمی استفاده شده است که نشستن بر روی آن را بسیار راحت تر کرده است.

صندلی تاشو چوبی

انواع صندلی تاشو که از چوب ساخته شده باشند فارغ از اینکه آن را در کجا استفاده کنید، بسیار شیک و راحت خواهند بود. استفاده از آن در لب ساحل، حیاط منزل شخصی شما و در پاسیو یا بالکن بسیار کارآمد و دلپسند خواهد بود. از این محصولات می توانید در مراسم فضای باز خود استفاده کنید چرا که چوب با هر دکوری قابل ست شدن است و راحتی بسیار بیشتری برای استفاده کننده گان آن فراهم خواهد ساخت. صندلی تاشو چوبی نسبت به انواع مدل پلاستیکی و فلزی بسیار جذاب تر هستند اما باید این را نیز در نظر گرفت که وزن آن ها به سبکی مدل های پلاستیکی و فلزی نمی باشد. این مدل بسیار مستحکم است اما به دلیل وزن بالای آن، حمل و نقل آن ها کمی دردسر ساز خواهد بود. اگر می خواهید طول عمر این نوع از صندلی ها را افزایش دهید اطمینان حاصل کنید تا آن را به صورت منظم تمیز می کنید، مخصوصا اگر از آن در فضای باز استفاده کرده اید. برای استفاده راحت تر از این مدل نیز باید بر روی آن یک تشکچه کوچک قرار دهید چرا که نشستن طولانی مدت بر روی آن می تواند تا حدی آزار دهنده شود. همچنین برای آنکه از این صندلی در برابر گرد و خاک و رطوبت محافظت کنید باید یک پوشش پلاستیکی یا پارچه ای برای آن در نظر داشته باشید و زمانی که از آن ها استفاده ای ندارید بر روی آن بکشید.


صندلی تاشو مسافرتی با نشیمنگاه راحت

انواع مدل هایی که از آن ها یاد شد می توانند برای راحتی بیشتر از یک نشیمن گاه با جنسی دیگر بهره ببرند. برای مثال مدل های فلزی می توانند از نشیمن گاه پارچه ای و یا قسمتی ساخته شده از چرم مصنوعی استفاده کرده تا علاوه بر طول عمر و دوام بالا، راحتی را نیز به مصرف کننده عرضه کنند. این مدل ها برای استفاده های طولانی تر طراحی شده اند و می توانند برای مراسم مهم تر مورد استفاده قرار گیرند.

صندلی تاشو مشبک

یک از آخرین مدل هایی که در این زمینه عرضه شده است مدل مشبک می باشد. قیمت آن ها از نمونه های دیگر کمی بیشتر است و در عوض به خاطر طراحی خاصی که دارند تا حدودی از دیگر مدل ها راحت تر هستند. استفاده از آن ها در فضای باز بسیار مناسب تر است چرا که تحمل دمایی بالاتری نیز داشته و شما را اذیت نخواهند کرد. طراحی مشبک این نوع صندلی ها به آن این اجازه را می دهد که تنفس داشته و نشستن بر روی آن در هوای گرم آزار دهنده نباشد. صندلی تاشو مشبک ساختاری فلزی دارد که موجب طول عمر بیشتر آن می شود.

 

صندلی تاشو مسافرتی فلزی، چوبی، پلاستیکی و راحت نشین صندلی تاشو مسافرتی فلزی، چوبی، پلاستیکی و راحت نشین

 

صندلی تاشو راحت نشین فیت

از نمونه های با کیفیت ساخت داخل مدل راحت نشین می باشد که توسط کمپانی خوشنام اِف آی تی یا همان شرکت فخر ایران طراحی و ساخته شده است. این مدل در واقع ترکیبی از یک اسکلت مستحکم فلزی به همراه پارچه مخصوص در قسمت تکیه گاه و نشیمن گاه بوده که در عین راحتی، از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد. پایه ها در این مدل از جنس لوله 18 بوده و استحکام بسیار بالایی دارند. در مدل طبی از این نوع صندلی، جنس پارچه به کار رفته نیز بسیار مقاوم و راحت می باشد. از دیگر مزایای این مدل می توانیم به قابلیت تنظیم سه حالته پشتی آن اشاره کنیم که آزادی عمل و راحتی بیشتری را برای شما و در هر جایی که از آن استفاده می کنید فراهم می آورد. مدل باز و جمع شدن این محصول به گونه ای است که در حالت بسته کمترین فضای ممکن را اشغال کرده و به راحتی در هر کجا جای بگیرد. همچنین در حالت جمع شده، پایه این صندلی به دستگیره تبدیل می شود که همین قابلیت حمل و نقل آن را بسیار راحت تر می کند.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.